• triump

*Välkommen hit! :-D

Vonkis: skönt att allt är ok . hoppas att du inte behöver springa på allt för många kontroller så du hinner få lite solbränna me mellan varven

hörrni visst är det nästa lördag det är eurovisionsfinal?? 21:a va?

• triump

MossaQ hoppas verkligen att drömmarna nu är tillför att bearbeta gamla hjärnspöken, för det känns verkligen att man bearbetat en hel del sista tiden. Har tex drömt om gamla ex pojkvänner, ja och om jobbet och kollegor. allt möjligt....

sen kan det ju även vara så att man minns drömmarna bättre numera iochmed att man vaknar flera gånger om natten.

Vad mysigt med massor av chips och godis, nästa lördag skall nog tjuvstarta med att testa ut goaste godiset redan ikväll.

• triump

Vonkis åååååhh myspys att se lillplutten via ul en gång i veckan.

• triump

jag ylar lite jag me. vill se nuuuuuuuuuuuuuu...

fick akut längtan efter pluttisen efter Vonkis fina beskrivningar av kontroller och sjukhusbesök.

• triump

Amine ett jätte grattis till det nya boendet . ååh vid havet dessutom, låter som en saga.

• triump

halloj i soliga sverige

har suttit i solen hela morgonen. men måste ju bara kika in och kolla hur ni har det.

• triump

ÅÅÅ ett jubel och stort grattis till dig nessie72. *...
    berätta mer, hur gick det, nam, hur mår ni..

• triump

nessie vilken sötis dessutom.-).

Signatur vad spännande för dig att det snart är dags. massor med lyckönskningar

skall läsa ikapp mig lite strax. vart så ivrig av goda nyheterna från nessie att jag helt glömde läsa hur det är med er andra. men skall genast kika efter.

• triump

pollen allergier och svullna fötter... får man vara med i gänget .

• triump

vi har badrum storlek mini mini + kattsandlåda+ mini toppmatad tvättmaskin, ja wc:n är så liiten att knappt gravid mage rymms, så där kommer inget sköötbord att få plats. så svaret om skötbordet står där är nej. . . . det blir skötbord i sovrum samt, flexibel skötbädd i badrum eller t o m köket och diskbänken, för utrymmet och arbetsytan i badrummet är minimal.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D