• En mor

Vi som gillar Foppatofflor.

Här kan du/ ni skriva om varför just du/ni valde sk Foppatofflor.Även ni som anser att komforten på dessa skor kommer före utseendet på dem

• Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.
  • Videkorgen

Japp, för att komforten kommer före utseendet. Arbetar i mina. Väldigt nöjd och aldrig ont i ryggen längre som jag hade av de förra arbetsskorna!

• Angdev

Köpte mina i Thailand där jag spenderat största delen av det här året i. Kostade en tiondel av vad man får betala i sverige. Ser kanske inte så bra ut på foten men oj så sköna.

• Jii

Min mamma hade beställt genom sitt jobb o frågade om jag ville ha ett par. Ja Tack sa jag!!
    Har nu köpt ett par till. Tycker de är otroligt sköna. Först tyckte jag bara att de var skitfula, men jag tycker faktiskt att de är ganska snygg nu när man vant sig.

• Minipiglet

Hehe. jag tyckte verkligen att de var skitfula förut, men så provade jag min brorsons foppisar, och jag var tvungen att sprinag iväg & köpa ett par egna. Nu när jag haft de ett tag tycker jag t.o.m att de r ganska snygga. har ett par vita & ett par svart...assköna, har aldrig ont i fötterna längre, fast jag står upp hela dagarna på jobbet hejja foppisar!

• Idlur

I love them! Vad mer kan jag säga

William är min son
  • AnLeNo

ÄÄÄÄlskar mina, använder knappt andra skor. Ett par knall-lila har jag, med massor av såna där pluppar. Skulle vilja ha ett par till svarta, och ett par turkosa, och ett par ljusrosa.....

Lägg dej inte i, sa han som sket i sängen.
  • THR1972

oooootroligt sköna...å så fula är dom väl inte, heller?
    Har 2 par.

• Annamaja

Jag älskar mina, har aldrig ont i benen, fötterna eller ryggen längre. Barnen har också egna tofflor

• AnLeNo
    THR1972 skrev 2007-07-15 19:20:14 följande:
    oooootroligt sköna...å så fula är dom väl inte, heller?Har 2 par.
    Nej dom är snygga tycker jag!
    Lägg dej inte i, sa han som sket i sängen.
  • ReRant

Hehe. En hel tråd tillägnad de som gillar foppatofflor.

Den andra tråden måste trampat på en hel del ömma tår (foppatofflorna till trots.)

Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.