• En mor

Vi som gillar Foppatofflor.

Här kan du/ ni skriva om varför just du/ni valde sk Foppatofflor.Även ni som anser att komforten på dessa skor kommer före utseendet på dem

• Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.
  • emby87

Ansluter mig också till denna tråd Jag ÄLSKAR min foppatofflor. Har 3 par faktist!
    Dom kanske inte är världens vackraste men vad gör det när dom är så f***annat sköna?

Har guldfärgade, svarta o mörkblåa!

• jeli79

Här är en till som hänger på! Är så glad att dessa skor kom till!!! Jag har 3 cayman, ett par Athens och i går fick jag mina eftrlängtade Mary-Jane. Så 5 par har det blivit hittills Dottern har sin i stort sett jämt med. Köpte ett par till henne förra sommaren och jag tror inte hon hade några andra på hela sommaren så det var ett självklart köp även till denna sommar. Väl investerade pengar!!

• En mor
    emby87 skrev 2007-07-18 21:58:50 följande:
    Ansluter mig också till denna tråd Jag ÄLSKAR min foppatofflor. Har 3 par faktist! Dom kanske inte är världens vackraste men vad gör det när dom är så f***annat sköna? Har guldfärgade, svarta o mörkblåa!
    Har pärlemor-rosa cayman crocs. Skulle vilja ha ett par Mary-Jane också gärna svarta..eller varför inte röda Eller ljuslila...
  • emby87

En mor skrev 2007-07-18 22:19:55 följande:

Har pärlemor-rosa cayman crocs. Skulle vilja ha ett par Mary-Jane också gärna svarta..eller varför inte röda Eller ljuslila...
    Ja det finns en hel djungel av olika färger man kan välja på.
    Själv valde jag svarta o mörkblåa för att vara så diskret som möjligt när jag jobbar.
    Men mina guldfärgade köpte jag efter att Modo vunnit SM-GULD. Bara för att liksom
  • En mor
    emby87 skrev 2007-07-19 12:18:31 följande:
    En mor skrev 2007-07-18 22:19:55 följande: Ja det finns en hel djungel av olika färger man kan välja på.Själv valde jag svarta o mörkblåa för att vara så diskret som möjligt när jag jobbar. Men mina guldfärgade köpte jag efter att Modo vunnit SM-GULD. Bara för att liksom
    Kul..det förstår jag att köpte guldiga
  • emby87

Jag funderar på att köpa crocs "ballerina" sandalerna. Vet inte riktigt vad dom har för namn.
    Någon som vet vad desa kostar?

• En mor
    emby87 skrev 2007-07-19 16:04:16 följande:
    Jag funderar på att köpa crocs "ballerina" sandalerna. Vet inte riktigt vad dom har för namn.Någon som vet vad desa kostar?
    Såg bara en som säljer på tradera.Silverfärgade Ballerina Crocs..utropspris 349:-
  • JennieL

Hmmm, det finns ingen tråd för CROCS-älskare?
    Foppaskor gillar jag inte, crocs däremot!!

• Banana82
    JennieL skrev 2007-07-20 12:36:24 följande:
    Hmmm, det finns ingen tråd för CROCS-älskare?Foppaskor gillar jag inte, crocs däremot!!
    eh, det är ju samma sak
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • En mor
    JennieL skrev 2007-07-20 12:36:24 följande:
    Hmmm, det finns ingen tråd för CROCS-älskare?Foppaskor gillar jag inte, crocs däremot!!
    Intressant.Hur stor är skillnaden på ett par sk "foppatofflor"  och ett par cayman-crocs?
Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.