• En mor

Vi som gillar Foppatofflor.

Här kan du/ ni skriva om varför just du/ni valde sk Foppatofflor.Även ni som anser att komforten på dessa skor kommer före utseendet på dem

• Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.
  • JennieL
    Banana82 skrev 2007-07-20 12:39:06 följande:
    eh, det är ju samma sak
    [/citat]
    Nä!! Orginalen är crocs, sen finns det ju miljoner olika kopior som oxå är foppatofflor...Intressant.Hur stor är skillnaden på ett par sk "foppatofflor"  och ett par cayman-crocs?
    Crocs är ju mjukare, i ett specialmaterial osv... Vanliga foppisar är ju så plastika och hårda.
  • Banana82
    JennieL skrev 2007-07-20 14:54:29 följande:
    Crocs är ju mjukare, i ett specialmaterial osv... Vanliga foppisar är ju så plastika och hårda.
    det är ju crocs foppa gjort reklam för, det är orginalet som kallas foppa, resten är kopior
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • JennieL

Määä, det blev helkonstigt ju!!

Banana82 skrev 2007-07-20 12:39:06 följande:
    eh, det är ju samma sak
    Nä, det är inte alls samma sak!! Foppatofflor är INTE samma som Crocs!!
  • En mor
    JennieL skrev 2007-07-20 14:55:47 följande:
    Määä, det blev helkonstigt ju!! Nä, det är inte alls samma sak!! Foppatofflor är INTE samma som Crocs!!
    Vad är foppatofflor då? Hur ser de ut?
  • wellpapp

jag avgudar dom som arbetsskor, dom bästa jag prövat för mina tunga vårdfötter! däremot kommer jag aldrig någonsin kalla dom snygga, för dom är jävligt fula...

• En mor
    JennieL skrev 2007-07-20 14:55:47 följande:
    Määä, det blev helkonstigt ju!! Nä, det är inte alls samma sak!! Foppatofflor är INTE samma som Crocs!!
    Skulle skicka en bild också.Vad kallar du dessa Mina tofflor=den äkta varianten
  • JennieL

De ser ut som crocs, ibland har de fyrkantiga hål, biland är de i nå konstigt mönster...
    Crocs har ju loggan på hälrems-plopparna och så står det crocs på hälremmen...

• MrsQ

Crocs är ett amerikanskt företag, grundat 2002 i Boulder, Colorado, som tillverkar en mjuk plastsko som saluförs under samma namn. Crocs importeras till Sverige av ett företag som drivs av Peter Forsberg, varför modellen i Sverige fått smeknamnet Foppatoffel.

Den här artikeln är hämtad från sv.wikipedia.org/wiki/Crocs

• JennieL

En mor skrev 2007-07-20 14:57:44 följande:

Skulle skicka en bild också.Vad kallar du dessa
    Det där är crocs, orginalen... foppisar ja, men foppatofflor är inte automatiskt crocs!
Svar på tråden Vi som gillar Foppatofflor.