• Mikkel räv

Ny tatueringstråd!

Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
    Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...

Non tam qoud feci me pænitet, quam non fecisse!
  • Svar på tråden Ny tatueringstråd!
  • KaiN

jag finns där och heter poa77 där =)

• jdrock
    cDk3r skrev 2007-07-25 13:43:01 följande:
    nån mer som är där? nick?
    japp jag heter jdrock i vanlig ordning och finns även på helgon och bråkis du då?
  • bjojne

Har äntligen gjort min nu. bild finns i mitt galleri.
    Det är min första, men inte sista.

• Grodmannen

855 GLT: Har du några närbilder på tatueringarna?
    Jag är inne på draktema nu fast jag har inte gaddat mig ännu.

• BitterKing

Trevlig tråd,,, finns oxå på Gaddad.se med nicket BitterKing
    Har nyligen gjort en ny,,,, en morgongåva till min blivande fru,,,, ett helvete att behöva sova helt påpälsad för att hon inte ska få se den förns det är dags.

• KaiN
    BitterKing skrev 2007-08-01 01:45:33 följande:
    Trevlig tråd,,, finns oxå på Gaddad.se med nicket BitterKingHar nyligen gjort en ny,,,, en morgongåva till min blivande fru,,,, ett helvete att behöva sova helt påpälsad för att hon inte ska få se den förns det är dags.
    aahh vad har du gjort då? vill göra något åt min frun oxå och det finns ingen riktigt bra idé ännu
  • Danielito

Att göra namn på sin fru kan vara ganska svårt för mig tycker jag.
    Tänk OM det skulle ta slut?
    Sitt barns namn på kroppen är det anorlunda med, det är ju alltid ens barn!?

KaiN skrev 2007-08-01 09:24:44 följande:
    aahh vad har du gjort då? vill göra något åt min frun oxå och det finns ingen riktigt bra idé ännu
  • KaiN

jo iofs men det är ändå ett viktigt del av mitt liv och det går inte att dölja även om det skulle ta slut... sedan ska det inte vara något stort eller utan något litet som passar med min fru

• Mikkel räv

Jag brukar säga till min fru (inte för att hon har tjatat om en gadd eller så, men ändå) att jag har det finaste tecknet på vår kärlek i vigselringen. Men var och en göre som han vill!

Svar på tråden Ny tatueringstråd!