Ny tatueringstråd!
Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...
Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...
Men min flickvän sa en smart grej.
-"Men jag kommer alltid att vara din dotters mor"
Fan, nu övertalade hon mig med dom orden nästan
Kanske man ska sätta det vid min dotters namn, eller vad tror ni?
"eller vad tror ni?"
Jag skulle iaf aldrig sätta frugans namn på huden.
Om man någon gång i framtiden går skilda vägar så kommer man förmodligen ångra det bittert. Visst hon är ju alltid din dotters mor, men om ni någongång skiljs åt och då som ovänner så vill du nog ändå inte ha hennes namn gaddat :)
Men om du nu ändå gör det, gör det på ett sådant sätt att det enkelt går att köra över utifallatt ;)
Håller nog med cDk3r, han är alltid så klok den gossen. Det handlar inte om att man tror att det skall ta slut eller är pessimist eller så, men livet är som livet är! Dina barns mamma kommer alltid att ha en relation till dem - men kanske inte alltid till dig. Då är det upp till dig vad du visar med en gaddning! Jag kör på min ring jag, den är rund som evigheten och oförgänglig som guldet i den. Det är min symbol för min kärlek till min fru. Mina barn kommer ur min kropp (ja, ja.. ni fattar!) och kommer alltid att vara mina barn t o m om de skulle dö...
"Håller nog med cDk3r, han är alltid så klok den gossen."
Jag känner mig böjd att hålla med Mikkel räv där.
Jag börjar återuppta mina planer på ett par gaddningar.
Min första gaddning som jag vill göra som jag velat sen jag var typ 15-16 år är en avlång tribal back på ena vaden. Jag skulle även vilja göra nån form av tribal sammanvävt med mina döttrars namn på antingen underarmen eller överarmen.
Som ni kanske ser så är jag tänd på tribalmönster. Antar att vi alla har våra laster.
Funderar som bäst på tatuering för lillkillen, men ska vänta in nästa unge som kommer mitten/slutet av oktober och göra en tatuering då med bådas namn, eller något annat skoj.
Jag har förövrigt 6 andra tatueringar som ni kan se i mitt krypin.
Jag har tatuerat in tjejens namn. kommer tatuera in dotterns namn oxå. DET E BARA FÄRG GRABBAR!!