• Mikkel räv

Ny tatueringstråd!

Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
    Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...

Non tam qoud feci me pænitet, quam non fecisse!
  • Svar på tråden Ny tatueringstråd!
  • cDk3r

'Min kliar och flagar...'

det är ju så mysigt :( *längtar*

nåväl om en vecka så drar jag igång igen och får sitta i stolen varannan vecka i några månader :)

• Rykno

jag har ett tupp och en kiniska symbol för tupp (2005) jag planera att skafa en ny tatoo för varje barn. hade 4 stycken innan och ska göra två till med varje barn. fast om min fru bli gravid nu, det ska var tuff. 2008 är Rat. så jag måste hitta en cool bild av en rat.

• KaiN

jag har dotterns namn och fotavtryck på höger arm och kommer snart att bättra på armen då vi väntar barn igen =) så jag kommer att ta en lång sittning hos tattuerare i januari, då med nya barnets namn plus en pennywise och någonting som är till min fru... så jag går och funderar lite har ni något bra tips så hör av er

//KaiN

• Mikkel räv

Vad är en "pennywise"?

• KaiN

pennywise är en elak clown, typ han i Stephen Kings bok DET

• Mikkel räv

Ok! Cool! Tänk vad man lär sig hela tiden!

• KaiN

japp man lär sig nya saker hela tiden... helst när man har ett litet yrväder till dotter som ska vara med på allt

• 855 GLT

Mina tvillingtjejer ska få sina namn på mina underarmar i den gamla hederliga old english text. kanske blir deras stärntecken under oxå!

• Jäderberg

jag har 3 tatueringar sen innan kommer tillkomma namn på armen nu när vårt första barn är fött.

har igentligen 5 tatueringar men tatuerade över 2 st med en större gaddning för 5 år sedan, abstinensen för att skaffa fler börja komma krypande.

• Mikkel räv

Jäderberg - vore kul med foton!Glad

Svar på tråden Ny tatueringstråd!