• Anonym (Hmm)

Min tatuering kliar!

Är det normalt att min tatuering kliar?? Det är fyra dagar sedan jag tatuera mig nu, har fler tatueringar men kan inte komma ihåg att de kliade? Jobbar som sjuksköterska så jag har hand om gamla med bla fotsvamp är såå rädd att jag har fått det där i!?

• Svar på tråden Min tatuering kliar!
  • Hallontrollet

Anonym inlägg 10:

Jag är inte ts men ja vill ändå svara på din fråga varför man för en tattuering mitt i sommaren.
    Ang detta med solen.
    Jag har en hudsjukdom som gör att jag inte får vistas i direkt solljus.
    Jag hade därmed lika väl kunnat göra min tattuering nu.
    Bada? Det hatar jag så där är det också lugnt.
    Ts kanske är lika dan, hatar sol och bad...
    Å då gör det ju inte nått om man tattuerar sig mitt i sommaren.
    - mamma till världens underbaraste Ellioth 25/11-2006 -
  • Anonym (rosapanter)

klart det kliar. min kliade när jag hade gjort den. alla de gamla hemma säger att kliar det så läker det..

• Valkyriah

kliar som satan!!!!!

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym
    Hallontrollet skrev 2007-07-16 14:02:51 följande:
    Anonym inlägg 10: Jag är inte ts men ja vill ändå svara på din fråga varför man för en tattuering mitt i sommaren. Ang detta med solen. Jag har en hudsjukdom som gör att jag inte får vistas i direkt solljus. Jag hade därmed lika väl kunnat göra min tattuering nu. Bada? Det hatar jag så där är det också lugnt. Ts kanske är lika dan, hatar sol och bad... Å då gör det ju inte nått om man tattuerar sig mitt i sommaren.
    Jo så kan det ju vara
    Själv älskar jag att bada så jag skulle aldrig göra nån av mina på sommaren, är väl inte jätteförtjust av att vara ute i solen men ibland är man ju det ändå och då är den ju väldigt stark.
    Tur att vi är olika så tatuerarna har jobb även på sommaren
  • Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2007-07-16 13:59:47 följande: