• petramedVanessa030519

hemmaförälder i karlskoga

Finns det några som är hemma med sina barn i Karlskoga?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-03 19:12:26:
    Alla som bor i karlskoga/degerfors.
    Linnebäck eller inärheten kan ju höra av sig..

för oss hemmaföräldrar eller föräldralediga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 12:11:53:
    Ni får jobba också o tillhöra tråden..
    det är okej bara ni är hemma med barn någongång.haha
  • Svar på tråden hemmaförälder i karlskoga
  • teasa

Kul med en Karlskoga tråd.... här måste man ju haka på.
    Två-barns mor till Molly född feb 05 och Louie född okt 06, bor i hus i Utterbäck. Jag har faktiskt börja jobba igen efter mammaledighet nr 2.

• petramedVanessa030519

Välkommen till tråden
    jag har en maj03:a,maj 05:a o en liten född 20sep07..

• annapanna1977

Vad roligt att ni är intreserade av promenader...

Bal: Jag bor nedanför folkets park. Var bor du själv? Förresten...visst var det dig och din lillkille vi hälsade på på Paris häromdagen...när det var invanderat av barnvagnar...?! Kom på det när vi kommit hem...

Tinkolina: Klart vi kan stanna och leka emellanåt =)

teasa: Välkommen =)

• Bal

annapanna:
    Jo, det var jag. Kom på i efterhand att det ju faktiskt kunde vara dig jag träffade. Kul!
    Bor i Stråningstorp, men kommer gärna nedåt stan för promenader. Finns ju fina lekparker att stanna vid lite här o där oxå, för Tinkolinas 3-åring !!!

• petramedVanessa030519

min 4årin o 2åring  leker  också gärna i någon av lekparkerna,om vi får hänga  på
    jag ses gärna vid stan .

bal:
    vart i strå bor du?
    jag är uppväxt där.
    o  strå är en av mina favorit ställen nu när vi söker efter villa.

• Bal

Petra:
    Bor på Körsbärsvägen (bussbacken), men har vuxit upp på Fyrvägen (räknas väl egentligen till Fisksjön, men det är så nära). Själv då??? Vart bodde du?
    Klart du ska häga på med på promenad med barnen!!!

• annapanna1977

Petra: Kul att även du och barnen vill gå promenader! :)

Stan verkar ju vara en bra utgångspunkt. Några förslag på när? För mig passar det bäst efter lunch...har en gnällis hemma innan dess...

Strå...vi ska dit och kolla på hus idag...:)

• Bal

Jag går oxå gärna efter lunch. David vill äta vid kl 14, så då är det väl i och för sig bra (för mina bröst) att vara inomhus...

annapanna:
    Hur gick det med hustitten? Vart i Strå?

• annapanna1977

Man kanske kan gå en sväng o sen ta en fika o amma...låter som Loves tider ung...

Vad sägs om en promenad på fredag vid halv ett?

Husvisningen blev uppskjuten till idag...och det ligger nära centrum i strå... Ska bli spännande!

• Bal

Fredag halv ett funkar för mig. Vad sägs om att ses vid fontänen? Kan vandra ned mot sjön så att barnen i lekåldern (om nån mer kan följa med) kan leka lite vid lekplatsen vid badhuset. Fika på Strandcafét sen kanske...

annapanna:
    Körsbärsvägen där vi bor ligger mkt nära Strå centrum. Jag jobbar dessutom på skolan mitt i centrum!!!

Svar på tråden hemmaförälder i karlskoga