• petramedVanessa030519

hemmaförälder i karlskoga

Finns det några som är hemma med sina barn i Karlskoga?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-03 19:12:26:
    Alla som bor i karlskoga/degerfors.
    Linnebäck eller inärheten kan ju höra av sig..

för oss hemmaföräldrar eller föräldralediga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 12:11:53:
    Ni får jobba också o tillhöra tråden..
    det är okej bara ni är hemma med barn någongång.haha
  • Svar på tråden hemmaförälder i karlskoga
  • annapanna1977

Tack! =)

Love kom 12 september (på ett överfullt bb och förlossning) så han e nu en vecka gammal och vad säger man om förlossningen...jag tänker inte göra om det i alla fall =S men oj vad fin han är min lilla kille...ja, eller liten och liten...han vägde ju rätt mycket från början och är redan större.

Hoppas ni andra får era små snart =)

• petramedVanessa030519
    annapanna1977 skrev 2007-09-19 12:36:25 följande:
    Tack! =)Love kom 12 september (på ett överfullt bb och förlossning) så han e nu en vecka gammal och vad säger man om förlossningen...jag tänker inte göra om det i alla fall =S men oj vad fin han är min lilla kille...ja, eller liten och liten...han vägde ju rätt mycket från början och är redan större.Hoppas ni andra får era små snart =)
    oj var det överfullt.. var det i karlskoga?
    i örebro där jag låg  var det  vissa dagar fullt på bb o andra dagar  flera rum lediga.
    i
  • petramedVanessa030519

Jag har fått min lille nu!
    Han kom i torsdags född i örebro.
    enligt vktuppskattnings ultraljudet i tisdags så had ejag bf 25sep o inte 26 sep.
    eller hur det nu var.för  de såg att jag var 1 dag längre gånget än vad  jag  sa..
    så antingen 5 eller 6dagar innan bf kom han...

• Tinkolina

Grattis till dig med !! Varför födde du i örebro? Gick förlosningen bra?

Här går ajg fortfarande och väntar och väntar och väntar. Bläää! men det är ju 12 dagar till BF så jag ska väl inte klaga !

• petramedVanessa030519

pga havandeskapsförgiftning som upptäcktes i tisdags så var jag inlagd i örebro så karlskoga var uteslutet.
    ja förlossningen gick bra,kanske intee  så som jag hade hoppats,men för att vara så trött o okoncentrerad så gick det väl bra.
    hade väl hoppats på att ha varit lite mer koncentrerad o ta ustgas genom topparna bara  ..
    men  en 4 timmars förlossning får väl duga.Fundersam
    hade jag varit hemma hade jag fått i mig lite  mat  innan men eftersom jag var inlagd så var jag rätt hungrig.o behov av energi.hahaha
    ska nog inte vara så hård mot mig själv kanske..

ycktr
  • Kristin24

Grattis till pojken...

Go och glad Kexchoklad
  • Kristin24

Hahaha...var en man här från Skandia han skulle presentera deras förbättrade försäkringar.
    Elsa lekte apa och Noel satt i knät och snuttade på min hand så jag blev aldeles nerdregglad. Jag var inte alls koncentrerad så jag tog emot pappren och ska kolla på dom i lugn och ro.

Tur att han hade egna småbarn så han var så förstående så...

I morgon så ska jag till bm på efterkontroll, måste ta med mig Noel...men Elsa får vara med morfar som tur är.  Är lite nervös, gillar inte gynstolen alls...hua.

Go och glad Kexchoklad
  • petramedVanessa030519

hur långt efter förlossningen brukar man gå på återbesök?
    jag brukar inte göra någon gyn  undersökning så det blir inget den här gången heller..
    men däremot ska jag få gå en extra gång på mvc,redan om en vecka eller så.
    för att kolla mitt blodtryck.o ta hb prov(stick i fingret)

Svar på tråden hemmaförälder i karlskoga