Får ej gå ut ur Handels! Grrr
Är så FRUKTANSVÄRT arg just nu! Fick ett samtal från ett handelsombud som sa att jag hade en skuld på 2000kr att betala in till dom! Blir så arg!!!! Försökte ringa i januari när jag fick fastanställning som tjänsteman, ringde i säkert fem dagar, började vid 8 på morgonen och slutade ca 3 på e.m men kom ALDRIG fram pga avstängda linjer och upptagetton, när jag äntligen kom fram fick jag prata med en otrevlig kvinna som sa åt mig att jag skulle maila ett intyg om att jag ville gå ur, och sen skriva under detta, sagt och gjort, jag skrev att jag ville gå ur, personnummer mm mm och scannade in detta papper för att sen maila, fick en påminnelse och ringde igen, denna gång fick jag en lapp hem i brevlådan där det stog att jag skulle gå ut ur Handels, faxade in denna redan nästa dag och trodde det var avklarat.
Men NEJ!
Hur KAN det vara så svårt att få gå ut ur ett förbund som var så lätt att gå med i. Har varit med i Handels sen jag började arbeta i butik men känner inte att jag behöver det mer nu när jag blivit tjänsteman. Och så har dom mage att hota med inkasso, rättetvist osv.... JAG HAR JU GJORT ALLT JAG KUNNAT!!!
Gahhhh...
förlåt! blev bara så arg och var tvungen att skriva av mig! USCH!