• imperia72

vi som älskar våra bonusar <3

jag är så trött på alla trådar som hadlar om styvföräldrar som inte tål sina bonusbarn, så nu vill jag starta en där vi kan berätta om våra underbara bonusbarn

Jag har tre biologiska barn som är det finaste som finns, de är smarta, vackra och trevliga.
    Desutom har jag begåvas med tre uderbara bonusar, de är 17,15 och 14 år.
    De är också väldigt smarta och vackra desutom är de enormt trevliga.

De har från första gången vi träffades fått mig att förstå att de gillar mig och respekterar mig massor.
    Visst har vi rykt ihopp och bråkat ibland, men de har tusan aldrig visat att de inte respekterar mig.

De har vid flera tillfällen tillsamans md mina barn ordnat myskvällar åt oss, med film och nåt gott att äta.
    vi har kommit hem flera gånger och ungarna har storstädat hela lägenhete åt oss.
    De köper ofta små pressenter till mig för att visa att de tycker om mig

Nå får jag höra vad era bonusar gör för att i ska känna att i hörihop och allt annat uderbart man får med på köpet

• Svar på tråden vi som älskar våra bonusar <3
  • LitenOchRädd

Jag älskar "min" lilla julia.. jag älskar när hon kryper ner under täcket och gosa med mig och hennes pappa på helgmornarna och jag älskar när hon sticker in sin lilla varma hand i min .. hon är så empatisk och snäll.. när man ligger sjuk eller trött så brukar hon komma och klappa en på kinden och säga du mamma mia snart blir det bra igen Men mest älskar jag henne för att hon e som hon är .. en underbar liten tjej på 5 år..
    jag är lyckig över att ha henne som bonus

• aragon

LitenOchRädd......

Blir såååå glad när jag läser om bonusmammor som känner precis som jag

Jag är sååå glad att jag hade turen och träffa min man och hans barn
  • LitenOchRädd

Ja det blir jag oxå .. den här tråden e en av dom bästa på fl .. för då märker man att man inte e dom enda som älskar sina Bonusar. Är det inte söndag snart? för då kommer julia hem igen

• anzita

Ja vi är nog många som känner sig lyckligt lottade att man har berikats med ytterligare barn som man inte behövt "tillverka" själv...
    Just nu är två bonusdöttrar på spontanbesök här... härligt!

• LitenOchRädd

Anzita : gud vad mysigt blev väckt av att julia ringde och sa grattis för en halvtimme sen *stolt och glad* så nu sitter jag här med en kopp te och flummar

• imperia72

Vad kul att läsa att vi är fler
    Jag har i helgen varit i Astrid Lindgrens värld men min minsting, hon har sprungit om kring och handlat saker till sinna bonus systrar och sina biosystrar, lika viktigt att alla får fina saker, är så kul att se att även barnen har tagit tillsig varanda och ser varandra som syskon

• LitenOchRädd

vad mysigt det lät Nu sover "min" tös så gott så efter en dag med bullbak, bad, utflykt till stranden och mys+saga i sängen Ljuvligt att ha henne hemma igen

• mjukisvicki

så trevligt att se en tråd där ni *nya* faktiskt tycker om sina bonusbarn. kanske får lite hopp om mänskligheten

• Emmerdale forever

Jag vill också vara med! Jag har också läst dessa trådar och blivit riktigt rädd för vissa personer här på FL... Fattar inte hur de tänker? OM de ens tänker...

Jag har tre bonusbarn och jag har precis börjat lära känna dem! Den äldste vill än så länge inte ha kontakt med mig, men det kommer... De andra två är hur goa som helst och jag blir alltid lika glad när jag får träffa dem!!

• maddis72

Vilken bra tråd för om sanningen ska fram vågar jag knappt gå in på styvföräldertrådarna, för är så mkt negativt där.
    Jag har själv precis börjat lära känna mina "bonusar" som är världens gulligaste och är inte alltid så lätt, men så länge man har rätt inställning så kan det inte bli annat än bättre tror jag...

Svar på tråden vi som älskar våra bonusar <3