• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • Pluppas

Ok, här kommer en lång en:
    Det var på Adam och Evas tid.... Eva satt under ett träd och grät, då gud ser henne. Han kommer ner och så frågar han:
    -Men vad är det Eva, varför gråter du?
    -Jo Adam säger att jag inte har något hål, han säger att jag måste ha ett hål!
    -ok Eva, klättra upp i trädet och så sitter du där tills skymningen så löser vi detta!
    Så Eva klättrade upp precis som gud sa, och dit kommer en hackspett.... därav att hackspetten har röd näbb.
    Dagen efter sitter hon under trädet och gråter igen, så gud kommer ner och frågar:
    -men vad är det nu då Eva, varför gråter du?
    -Jo Adam säger att jag inte har något hår, jag måste ha hår!
    -ok Eva, gå ut på savannen vid skymningen så löser vi detta!
    Eva gjorde som gud sa och när skymningen kom dök det upp en babian, han började gnida sig mot henne. Därav att babianer inte har något hår på rumpan.
    Tredje dagen satt Eva återigen under trädet och grät....
    Gud kom och frågade:
    -men vad är det nu Eva, varför gråter du för?
    -Jo Adam säger att jag inte är våt... jag måste bli våt!
    -ok, gå ner till sjön vid skymningen så löser vi det oxå.
    Skymningen kom och Eva gick ner till sjön, där mötte hon en fisk....
    Men om det var fisken som fick Eva att lukta fisk, eller om det var Eva som fick fisken att lukta fisk vet man ännu inte!

• alexgumman
    Pluppas skrev 2007-07-30 21:21:07 följande:
    Ok, här kommer en lång en:Det var på Adam och Evas tid.... Eva satt under ett träd och grät, då gud ser henne. Han kommer ner och så frågar han:-Men vad är det Eva, varför gråter du?-Jo Adam säger att jag inte har något hål, han säger att jag måste ha ett hål!-ok Eva, klättra upp i trädet och så sitter du där tills skymningen så löser vi detta!Så Eva klättrade upp precis som gud sa, och dit kommer en hackspett.... därav att hackspetten har röd näbb.Dagen efter sitter hon under trädet och gråter igen, så gud kommer ner och frågar:-men vad är det nu då Eva, varför gråter du?-Jo Adam säger att jag inte har något hår, jag måste ha hår!-ok Eva, gå ut på savannen vid skymningen så löser vi detta!Eva gjorde som gud sa och när skymningen kom dök det upp en babian, han började gnida sig mot henne. Därav att babianer inte har något hår på rumpan.Tredje dagen satt Eva återigen under trädet och grät....Gud kom och frågade:-men vad är det nu Eva, varför gråter du för?-Jo Adam säger att jag inte är våt... jag måste bli våt!-ok, gå ner till sjön vid skymningen så löser vi det oxå.Skymningen kom och Eva gick ner till sjön, där mötte hon en fisk....Men om det var fisken som fick Eva att lukta fisk, eller om det var Eva som fick fisken att lukta fisk vet man ännu inte!
    Ha ha... Det var ju oxå en förklaring till varför saker är som dom är.. =)
  • Lychee
    Pluppas skrev 2007-07-30 21:21:07 följande:
    Ok, här kommer en lång en:Det var på Adam och Evas tid.... Eva satt under ett träd och grät, då gud ser henne. Han kommer ner och så frågar han:-Men vad är det Eva, varför gråter du?-Jo Adam säger att jag inte har något hål, han säger att jag måste ha ett hål!-ok Eva, klättra upp i trädet och så sitter du där tills skymningen så löser vi detta!Så Eva klättrade upp precis som gud sa, och dit kommer en hackspett.... därav att hackspetten har röd näbb.Dagen efter sitter hon under trädet och gråter igen, så gud kommer ner och frågar:-men vad är det nu då Eva, varför gråter du?-Jo Adam säger att jag inte har något hår, jag måste ha hår!-ok Eva, gå ut på savannen vid skymningen så löser vi detta!Eva gjorde som gud sa och när skymningen kom dök det upp en babian, han började gnida sig mot henne. Därav att babianer inte har något hår på rumpan.Tredje dagen satt Eva återigen under trädet och grät....Gud kom och frågade:-men vad är det nu Eva, varför gråter du för?-Jo Adam säger att jag inte är våt... jag måste bli våt!-ok, gå ner till sjön vid skymningen så löser vi det oxå.Skymningen kom och Eva gick ner till sjön, där mötte hon en fisk....Men om det var fisken som fick Eva att lukta fisk, eller om det var Eva som fick fisken att lukta fisk vet man ännu inte!
    Den där delen undanhöll de för mig på konfirmationen!!
    Mina äventyr som nybliven mamma - theycallmeamilf.blogg.se
  • Ramonas

Pluppas::

Hahahahha, det e min humor....

• Misfits

Det var två skänska tjejer som var i england första gången.
    Eftersom de är svenska och blonda drar de på sig rätt stor uppmärksamhet bland killarna där.

När de möter en snygg kille kan den ena tjejen inte hålla sig längre utan utbrister: Oh! What a handsome face!

Då svarar den andra tjejen förnärmat: Näeeej de va jaug som feeejs.

(Oh what a handsom face låter som ÅH va de han som fes på skånska)

• Pluppas

Misfits: ha ha ha ha ha ha ha... riktigt bra!

• bustösen

vet ni varför man bygger större fängelser?

jo för då rymmer det fler

• Misfits
    Pluppas skrev 2007-07-31 18:20:24 följande:
    Misfits: ha ha ha ha ha ha ha... riktigt bra!
    Visst va den. Jag hörde den när jag åkte buss en gång den var på radion. Jag höll på att DÖ av skratt det gick inte att hålla sej så jag satt och kluckade i smyg och försökte hålla mej från att asgarva. Måste ha sett helt störd ut
Svar på tråden dåliga skämt!