dåliga skämt!
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Bageren som smet, en till:
Det var två knarkare och en drog.
Ett skånskt par sitter mittemot ett brittiskt par på ett tåg.
Den brittiska damen vill gärna ge den skånske mannen en komplimang och säger:
"What a handsome face" varpå skåningen replikerar "Naj för fan, det var hunden"
Här är en till som är så dålig så att den är bra.
Ett svenskt par satt och åt på en resturang, några bord brevid så satt det är amerikanskt par, och den amerikanska mannen säger till sin fru: "Can you give me honey, honey?" Och så hör svenska mannen att det sitter ett engelskt par några bord ifrån dom vars den engelska mannen säger till sin fru: "Can you send me the sugar, sugar?" Och då tänker ju förstås svensken att han vill säga något så charmigt och fint till sin fru. Så säger han helt plötsligt till sin fru: "Kan du ge mig mjölken, kossa?"
Vad långt hår du har!
JAAAAA-AAA-AAA :D
en piss dålig variant av stupet, stången och alla dom andra :D hahaha. jag älskar den. papi raul tror jag det är va ?
- Mamma, får jag gå och titta på solförmörkelsen?
- Ja, men gå inte för nära..
En kille går in i ett mörkt rum.
- Oj, här var det mörkt. Här har det nog inte varit tänt på länge...
=)
Här är en till.
Det var ett par som var på en resturang i Spanien. Så skulle dom beställa mat men kyparn kunde varken engelska eller svenska och det här paret kunde ju inte någon spanska alls så dom fick använda teckenspråk för att visa vad dom skulle ha, och dom skulle ha skinka så tjejen klappade sig på rumpan och då förstog kyparn direkt: "Ja, dom ska ha skinka." Hennes pojkvän satt ju och höll på och vika sig av skratt. Och så sa tjejen till killen: "Ja, det ska ju bli ännu roligare imorgon då vi ska beställa korv."
Bättre en back i hallen än ett hack i ballen
Det var en gång 2 älgar som var ute och flög. Då sa den ena älgen till den andra:
- men vi kan ju inte flyga
då svarade den andra:
- men det gör inget för min pappa har en blå keps :D
Pluppas, jag har hört den tidigare men då sa man att där är vetenskapsmännen överens på de två första men så sa man där är inte vetenskapsmännen överens ??Är det fisken som luktar fi**a eller fi**an som luktar fisk???
Same, same but diffrent
OK, lite slag under bältet gällande blondiner men det får jag stå för.
Det var en blondin som blev stoppad i en rutinkontroll av en blondin polis.
Polisen sa -"Får jag se på ditt körkort?"
Bilisten svarade: -"Hur ser ett körkort ut då?"
Polisen sa -"Det är fyrkantigt och har din bild på"
Bilisten började leta i sin väska och fick upp en spegel "-Aha, här sa hon och överräckte den till polisen.
Polisen kollade i speglen och sa -"Oj ursäkta jag visste inte att ni också var polis"