• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • kurteva

sambons favorit

det var två vattenskallar som var ute och gick
    den ena sa: Ska vi gå på bio?
    den andra svarade: Jättehjärna

Hur kan mamma veta allt hon varnar mig för?
  • Pluppas
    kurteva skrev 2007-08-03 21:19:01 följande:
    sambons favoritdet var två vattenskallar som var ute och gick den ena sa: Ska vi gå på bio?den andra svarade: Jättehjärna
    Det var fan den bästa på länge
  • zegra

Två hårda skitar stod och högg ved.
    Då kom en diarre förbi och frågade om han fick vara med.
    Nej, det här är bara för hårdingar.

• satanshomeboy

Pinsamt... Här sitter jag å tänker "jävla pucko, fattar du väl själv!" inte ett rätt hade jag..........................

Misfits skrev 2007-07-23 15:27:49 följande:
    Frågesport för blondiner... typ VEM vill bli miljonär 1. Hur länge varade 100-åriga kriget? - 116 år - 99 år - 100 år - 150 år Blondinen använder sin rätt att hoppa över frågan... 2. I vilken land uppfanns Panama-hatten? - Brasilien - Chile - Panama - Ecuador Blondinen tar publiken till hjälp... 3. I vilken månad firar ryssarna oktoberrevolutionen? - Januari - September - Oktober - November Blondinen ringer en vän... 4. Vad hette George IV? - Albert - George - Manuell - Jonas Blondinen söker efter rätt svar på Internet... 5. Från vilket djur har Kanarieöarna fått sitt namn? - Kanariefågeln - Kängurun - Råttan - Sälen Blondinen åker ur tävlingen... Om du har skrattat när du har läst detta, så titta på svaren här nedan: Rätt svar: 1. 100 åriga kriget höll på i 116 år (1337-1453) 2. Panama-hatten uppfanns i Ecuador. 3. Oktoberrevolutionen firas i november. 4. Kung George IV hette Albert. 5. Kanarieöarna har fått sitt namn efter sälen. Canaria betyder på Latin "sälarnas ö" (havshund). Alltså, hur många rätt hade du? Är du "blond" eller?
  • Misfits

Hörde på P3:

Vet ni vad finlands sämsta boxare som är sponsrd av Valio heter?

Laktos Intollerantaruntiringen

• satanshomeboy

Det var en gång en hare och en björn som var ute å gick. Plötsligt träffade dom en ande som gav dom 3 önskningar var.

Björnen började med att önska sig att alla björnar i skogen vart honor.

Sen var det Harens tur. Han önskade sig en hjälm.

Sen önskade sig Björnen att alla björnar i dom närliggande skogarna vart honor.

Haren önskade sig en motorcyckel.

Björnen tänkte länge innan han bad om sin sista önskning. "-Jag önskar att alla björnar i hela världen utom jag vart honor!"

Haren sätter sig på motorcyckeln, å innan han åker i väg ropar han till anden "-Jag önskar att Björnen blir bög!"

• TRUEHannapanna
    satanshomeboy skrev 2007-09-11 13:43:40 följande:
    Det var en gång en hare och en björn som var ute å gick. Plötsligt träffade dom en ande som gav dom 3 önskningar var.Björnen började med att önska sig att alla björnar i skogen vart honor.Sen var det Harens tur. Han önskade sig en hjälm.Sen önskade sig Björnen att alla björnar i dom närliggande skogarna vart honor.Haren önskade sig en motorcyckel.Björnen tänkte länge innan han bad om sin sista önskning. "-Jag önskar att alla björnar i hela världen utom jag vart honor!"Haren sätter sig på motorcyckeln, å innan han åker i väg ropar han till anden "-Jag önskar att Björnen blir bög!"
    aaahahahahaha.. ELAKT!
    Orkar inte!
  • Sissa83

Hörde en RIKTIGT dålig idag på radion:

Det va 2 bajskorvar som skulle gå ut i krig. Plötsligt träffade dom på en diarré som frågade "- Får jag hänga på??
    Den ena bajskorven svarade då: Nä du, det e bara för oss hårda killar....

Nå va den inte bara URKASS!!

♥Leonora, 18 nov 2006♥
  • babysoon

Ta inte illa upp nu..detta är bara världens sämsta skämt!!!

Vet ni hur det låter när bögar fiser?

choooo (som en vind pust)

Svar på tråden dåliga skämt!