Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3
Oj, ny tråd. Så fort tiden går...
Tack söta AHöst! Njurarna var ju det första så hon tog upp. Dadlarna är röda kinesiska så det är nog den sorten som din akupunktör menar. Jag ska ge mig på duvdieten när jag kommer hem igen, om en vecka, även avkoket med de röda bönorna och dadlarna. Men redan nu äter jag 10 dadlar om dagen. Ska fråga om hon kommer från Hong Kong när jag börjar gå hos henne.
Tråkigt nog så blev Dr Nie och hennes man grovt misshandlade i deras hem förra helgen när de överraskade några inbrottstjuvar. Dr Nie blev slagen sönder och samman och hennes man blev knivskuren. Vilka jävla idioter det finns! Blir så arg.
Usch, du verkar ha det lite jobbigt nu på sluttampen. Hoppas att pojken behagar titta fram snart.
Eva, så spännande! Har du testat än? Min nya läkare är "känd" inom infertilitetsvärlden och har/har haft många missfallspatienter. Han vågar sig på att testa det som andra läkare kan tycka är kontroversiellt och går lite på samma linje som Dr C i Danmark, om jag förstått det hela rätt. Jag har haft kontakt med personer som gått hos honom och från dessa har jag bara hört gott. Ffa så blir man tagen på allvar fast man "bara" har en historia av upprepade missfall. Låter hur bra som helst och jag ser så fram mot besöket. Han finns på Lucinakliniken i Sthlm.
Tack, Honung, för förklaringen. Hur mår du nu, så här några dagar efter plus?
Kramar till er alla!