Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3
Sparken, sen är det även så att det är de allra bästa bebisarna som låter vänta på sig.
Jag åt inte en, jag åt fyra!? Ångkokt, fransk duva - 200 spänn i Östermalmshallen. Tja, vad gör man inte..? Det är snarare jag som är korkad, eller så tror man på kineserna. Det är enligt kinesisk traditionell medicin och min akupunktör gav mig det rådet, och några till, som förberedelsen och för att stärka kroppen. Om du kikar in i mitt fotoalbum, under TCM, så ser du vad jag har stoppat i mig i sommar...
Det är ju så mycket som behandlas med blodförtunnande, som koagulationsproblematik och även immunologiska orsaker. Därför tror jag att det kan hjälpa även om proverna man tagit inte har visat något. Förmodligen, som jag skrivit så många ggr förr, så finns något "fel" som inte upptäckts än. Har detta "fel" symptomet att blodet koagulerar så är det självklart att det hjälper med fragmin och trombyl. Tycker därför att det är helt rätt att behandla med åtminstone trombyl även om proverna varit ok. Eller få en läkare som tar fler prover.
Eva, inboxar dig. Tycker absolut att du ska ge det ett försök.