Inlägg från: Ebbelina |Visa alla inlägg
  • Ebbelina

Österbottniska tråden 10

Grattis Vågen80 till flickan!
    Och grattis Stinky på födelsedagen!

• Ebbelina

Jeremias mamma: Nää, vad jobbigt! Men jag vet att du orkar, man orkar det man måste. Stor KRAM!

Angående kissandet... Tänk att det aldrig slagit mig att försöka få min femåring (pojke alltså) att sitta och kissa. Det var nog så självklart för mig då han började med det att pojkar står o kissar Men så ser det ju ut som det gör runt vessabyttan också Fast iofs, ännu värre är det på nätterna när han kommer upp och ibland går till FEL ÄNDE av badrummet, dvs kissar på golvet vid handfatet...

• Ebbelina

beibikär: Vad är det för vagn då? Och vilken självklart logik, det är klart att bebisen kommer med vagnen

• Ebbelina

Jag tänker inte fara på Kokkolamässan i år. Har varit säkert tre år och inte ens när vi var mitt i byggandet tyckte jag att det fanns nåt intressant där. Tyvärr! Hoppas den är bättre i år.

• Ebbelina

beibikär: Bygg- och inredningsmässa i Kokkola idrottsgård, finns om den i dagens Norra Posten.
    Och jo, du borde laga en mapp

• Ebbelina

Maja T: Hej! Här mås hyfsat faktiskt

Det här pissandet nu då igen Alltså jag har nog aldrig sett det eller ser det som nåt jätteproblem. Jag utgår från att fullvuxna karlar kan träffa vessabyttan (det klarar min gubbe iaf) och att pojkar lär sig det så småningon. Övning ger färdighet

• Ebbelina

Hörni på tal om tygblöjor... Jag vet ju inte var ni bor, men om det finns någon i Jstad/Nykarleby/Kronoby/Kokkola-trakten som använder tygblöjor åt sina barn, skulle ni kunna skicka ett meddelande till min inbox, pleeeese! Mer än så kan jag inte säga

• Ebbelina

o Pedersöre, hjälp vad jag är glömsk

• Ebbelina

Maja T: Jaadu, det kan man verkligen fråga sig. Jag håller tydligen på att bli tvättäkta Jeppisbo? *hemska tanke*

Svar på tråden Österbottniska tråden 10