Inlägg från: Ebbelina |Visa alla inlägg
  • Ebbelina

Österbottniska tråden 10

Maja T: Åååh, jag vill också ha choklad! Själv har jag pinat mig med att se på den norska serien Jordmödrene och sett en förlossning som var skrämmande lik min första så nu sitter jag nästan och tjuter Hur dum får man vara egentligen...

• Ebbelina

Morning!
    Intressant artikel i dagens JT om facebook också. Jag är nog glad att jag inte ens registrerat mig, det lät inte så kul med alla rättigheter dom tar sig, riktad reklam osv. Ganska mycket storebror ser dig...

Nää, nu ska vi fara till Prisma o slåss med alla andra fredagshandlare. Håhhå.

• Ebbelina

Grattis Anton 2 månader! Jaa, den där tiden, den bara flyger iväg

• Ebbelina

Jeremias mamma: Han är ju riktigt perfekt bf-storlek nu då

Ojoj, vad mina barn leker snällt tillsammans idag! Varför är det inte sådär varje dag?

• Ebbelina

Greta 80: Hur stor åldersskillnad är det mellan dom? Vi har knappt två år emellan här och visst går det ofta bra, men ibland bara ryker dom ihop. Lillan skriker i högan sky om storebror så mycket som petar i henne eftersom hon lärt sig utnyttja det faktum att hon är mindre Fast nu har vi börjat genomskåda henne, oftast är det hon som startar bråket...

• Ebbelina

Oj, vad härligt med fredag! Huset nystädat, hela familjen har varit i bastu och nu får man se fram emot Idol och glass senare ikväll. Och en helt ledig helg, kan det bli bättre?
    Trevlig helg allihopa!

• Ebbelina

Håhhå, får inget jobb gjort idag! Beundrar er som lyckas skriva skolarbeten och med barn hemma dessutom.

• Ebbelina

cia1975: Det är det som är så konstigt. Det är bara att ringa till Fazer musik o boka biljetter, så var det till första konserten också. De sa officiellt att de började sälja biljetterna på fredag kl. 12, men redan på torsdag kunde man glatt ringa till Fazer och boka biljetter. Och nu redan har de ju lovat bort hur många biljetter som helst till den andra också tydligen.
    Tycker det är otroligt ojuste att säga i tidningen att biljettförsäljningen börjar på fredag men så säljer man biljetter före det också. Får det inte alls att gå ihop.
    Nu var det ju iofs tur för mig att min syster fick tips om det här, så jag har biljett till första konserten

• Ebbelina

Jasså här diskuterar ni vagnar. Då kan jag meddela att jag haft 17 vagnar på två barn, så det så. Jag ser vagnar som ett intresse och gillar att sälja och byta. Har köpt många begagnade, en del nya. Som mest har jag väl haft sex stycken samtidigt.
    Inte har det blivit dyrt heller, har sett till att försäljningen av en alltid täckt inköpet av nästa.
    Så nu får ni sitta o skratta åt mig

• Ebbelina

Gomorron! Oj, vad spännande med Solrosen, hoppas det kommer igång nu!

• Ebbelina

snacket 82: Hur gamla är de? Jag tror det skulle gå hyfsat med våra faktiskt, de är 5 och 3 år. Om inte annat trivs de ju hur länge som helst på barnens Ikea-avdelningen och så kan man ju fara o äta köttbullar emellan
    Men om man ska ha mycket handlat är det ju nog bäst att lämna barnen hemma ändå.

• Ebbelina

snacket82: Alltså barnens Ikea är där de säljer alla barnsaker, till barnrum + leksaker o sånt. Det är ganska barnvänligt upplägg på allting där, så där går de gärna o tittar (och rör )

MajaT: Ingen panik alls, om det hade varit bråttom hade jag ringt Gick intervjun bra??

Svar på tråden Österbottniska tråden 10