• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • BimBim o Knorrans Mamma
    alarik82 skrev 2007-08-29 14:43:36 följande:
    bimbim oj va mycke poäng de kommer ja aldrig å komma upp i. du råkar inte veta svaret på den fråga ja hafde lite längre bak, angåend epoäng från dom man raggat. när dom har anmält sina kampanjer
    Vet fkt inte men tror man får poäng förde man reggar under 1 år. Men står nog under frågor & svar på buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Maraschino

Kul att det finns en tråd för oss som är med där, det här är mitt första paket och det ska bli kul att skriva rapport sen!!

• FallaHanna

nån mer med nestle barnmats paketet??..undrar ju det här med gröten, ska man behöva ha ett grötparty el ska man ge bort hela paket? hur har ni tänkt o göra?

• Hallongrottan
    lugnåsbo skrev 2007-08-29 09:06:06 följande:
    man kan fylla i den nu men har du redan hunnit dela med dej till vänner o bekanta?
    Japp, delade ut så fort jag hämtade paketet och alla ringde igår kväll och berättade vad dom tyckte. Snacka om snabba
  • Lalalong

Är inte ny som Buzzador för jag har varit med ett tag men inte fått erbjudande om att testa något förräns för någon vecka sen och fick igår ett paket med halstabletter. Har delat ut påsar till några bekanta så där... Själv har jag bara smakat en... inte citron men någon av de andra. Utanpå var de goda men det innuti gillade jag verkligen inte!!!

Men det är kul detta! Hur får man större möjligheter att få vara med i kampanjer??

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Willhellmina

OJ!! Denna tråden har jag missat! Så kul att hitta er!!

Jag har bara fått halstabletterna. Blev lite snopen för jag fick en avi och trodde att det var barnmaten som kom. I mailet om barnmeten så stog det att man skulle tänka på att kunna transportera hem paketet. Så jag tog bilen till Coop. Och vad hämtar jag ut? En låda stor som lådan till mobiltelefonen.... Men barnmaten kommer väl snart hoppas jag!

• lugnåsbo
    Willhellmina skrev 2007-08-29 17:46:39 följande:
    OJ!! Denna tråden har jag missat! Så kul att hitta er!! Jag har bara fått halstabletterna. Blev lite snopen för jag fick en avi och trodde att det var barnmaten som kom. I mailet om barnmeten så stog det att man skulle tänka på att kunna transportera hem paketet. Så jag tog bilen till Coop. Och vad hämtar jag ut? En låda stor som lådan till mobiltelefonen.... Men barnmaten kommer väl snart hoppas jag!
    hur stora mobiltelefoner brukar du köpa
Svar på tråden buzzador tråden!