• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • lugnåsbo
    Willhellmina skrev 2007-08-29 18:28:57 följande:
    Pyttesmå
    jaja jag fick ju paketet igår och tyckte iallafall att kartongen var lite större än mobilkartongerna

tar med ett par pkt till föräldragruppen nästa gång och låter alla som vill smaka. Sen behåller ja resten själv

FallaHanna skrev 2007-08-29 17:30:20 följande:
    nån mer med nestle barnmats paketet??..undrar ju det här med gröten, ska man behöva ha ett grötparty el ska man ge bort hela paket? hur har ni tänkt o göra?
  • FallaHanna

BimBims mamma: hade faktiskt tänkt att bjuda på det där men nästa träff är inte förens i november..:/...men alltså vad brukar det vara för typ av frågor i rapporten?

• Mrs Corbally
    FallaHanna skrev 2007-08-29 17:30:20 följande:
    nån mer med nestle barnmats paketet??..undrar ju det här med gröten, ska man behöva ha ett grötparty el ska man ge bort hela paket? hur har ni tänkt o göra?
    Nej , jag e för snål för att ge bort hela paket...tihi jag kommer nog ha olika kompisar över som har små barn och så testar vi väl gröten och pureerna..
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Bebis 2008???
  • Mumu

Jag kommer absolut att ge bort hela paket. Det är ju det som är meningen med Buzzador, att man ska dela med sig av det man får. Och så där mycket gröt skulle det ta superlång tid för vår lilla bebis att äta upp.

Bäst just nu: Barn som sover hela nätterna!
    FallaHanna skrev 2007-08-29 19:52:44 följande:
    BimBims mamma: hade faktiskt tänkt att bjuda på det där men nästa träff är inte förens i november..:/...men alltså vad brukar det vara för typ av frågor i rapporten?
    Ah ok. Lite sent då
    Du kan ju gå in o kolla på frågorna på rapporten, Bara logga in på din sida och gå till rapporteringen. Så ser du ju alla frågor. Du kan ju fylla i på "låtsas" och sen rensa formuläret så du inteskickar in det bara.
  • Camille

jag fick avin att hämta ut nestle barngröten på posten idag så ska hämta ut det imorrn,,
    nån som hämtat ut det redan? hur stort var det ungefär?
    min lilla tjej är ju allergisk emot gluten så för  henne blir det ingen gröt utan jag kommer att ge bort alla påsarna till vänner

Jag älskar dej, min Amina
  • Mumu
    Camille skrev 2007-08-29 20:44:13 följande:
    jag fick avin att hämta ut nestle barngröten på posten idag så ska hämta ut det imorrn,,nån som hämtat ut det redan? hur stort var det ungefär?min lilla tjej är ju allergisk emot gluten så för  henne blir det ingen gröt utan jag kommer att ge bort alla påsarna till vänner
    Det var stort! Och tungt, nästan tio kilo. Hälften av frutti-bägarna var det fullkorn i också, kan Amina äta det då?
    Bäst just nu: Barn som sover hela nätterna!
Svar på tråden buzzador tråden!