• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Hallongrottan

När ska man skicka in rapporten som tidigast?

• FallaHanna

tycker de blå halstabletterna smakar simhall..de gula var favoriten hos de jag frågade..

• Ellieott

Jag har bara smakat lemon själv :S... De är goda men de smakar ju mest som godis, borde inte hjälpa så mkt vid halsont?

• Mrs Corbally

Jag hade hoppats på att få hem avin för Nestlé maten igår, men tji fick ajg...Hoppas jag får den på månda för jag tänkte ta med mig några förpackingar till familjecentralen (öppna förskolan typ) på tisda då det är babycafé....Håller tummarna...

Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Bebis 2008???

Men du har väl fått ett mail att du kom med? Där står ett kollinr. Det enda du behöver för att hämta ut det. Senast i onsdags skulle man ju kunna hämta ut det.

Mrs Corbally skrev 2007-09-01 18:22:39 följande:
    Jag hade hoppats på att få hem avin för Nestlé maten igår, men tji fick ajg...Hoppas jag får den på månda för jag tänkte ta med mig några förpackingar till familjecentralen (öppna förskolan typ) på tisda då det är babycafé....Håller tummarna...
  • Mrs Corbally
    BimBims Mamma skrev 2007-09-01 18:52:20 följande:
    Men du har väl fått ett mail att du kom med? Där står ett kollinr. Det enda du behöver för att hämta ut det. Senast i onsdags skulle man ju kunna hämta ut det.
    oj då..jag som trodde man skulle få hem nån avi från posten typ...får ta och kika mailen igen!!! TACK Bimbims mamma
  • Mrs Corbally

Kollade och det jag hade tänkt fel på är att det står att man får hem en avi för att hämta på posten....
    Kanon, då kan jag hämta det imorron!!! Gu vad glad jag blev nu!!

• Mumu
    Mrs Corbally skrev 2007-09-01 19:31:03 följande:
    Kollade och det jag hade tänkt fel på är att det står att man får hem en avi för att hämta på posten....Kanon, då kan jag hämta det imorron!!! Gu vad glad jag blev nu!!
    Fast jag fick då hem avi från posten i alla fall. Konstigt att du inte fick någon.
    Bäst just nu: Solsemester

Så lite så Jag fick iof avi med men den kom dan efter jag hämtat ut det med kolli nr

Mrs Corbally skrev 2007-09-01 19:27:09 följande:
    oj då..jag som trodde man skulle få hem nån avi från posten typ...får ta och kika mailen igen!!! TACK Bimbims mamma
  • Nuno

Har inte fått någon kampanj sen den där om God El som jag för övrigt tyckte var värdelös... Kunde vara roligt om man kunde få nånting snart...

Svar på tråden buzzador tråden!