• Anonym (Ångest)

Katastrof...jag har snusat!!!

Jag blir så arg på mig själv. Jag är i vecka 22 och är super lycklig att jag och min sambo ska bli föräldrar!!! Innan jag blev gravid va jag storsnusare...slutade när jag plussade och klarat mig bra sen dess. Och nu har jag under dom två senaste veckorna, snusat nån snus per dag...å jag hatar verkligen mig själv för det!! hur kan jag egentligen göra så ...fattar inte de...
    Jag vet inte vart jag ska ta vägen...idag har jag ångest som bara den...

• Svar på tråden Katastrof...jag har snusat!!!
  • Anonym (snusare)

Jag är också i vecka 22, men jag snusar dagligen Tycker du har varit duktig!

• Anonym (snusare)

Kan tillägga att jag snusade hela graviditeten med ettan också

• Anonym (Ångest)

Anonym(snusare)
    Å va skönt att höra att de är nån mer, eller de är ju inte bra...men du förstår, jag trodde att nu har jag verkligen gjort bort mig totalt och mitt barn kommer lida hela sitt liv.....var snusar du för nått..lös/portion?!

• Anonym (Ångest)

De hände inte nått med ettan då?! snusade du lika mycke eller?!

• Anonym (snusare)

Snusar portion. Nej ettan blev en väldigt frisk och kry kille som var både längre och tyngre än genomsnittet när han föddes, men visst hade och har man ångest ändå. Hade ett uppehåll några dagar när jag väntade ettan, sen gick det inte längre. På slutet satt jag i princip och lade in snus på snus

• Dittrich

Gud... jag både snusade och rökte innan jag var grav.
    när jag var i vecka 22 precis som du så gick jag ut på krogen med mina vännor... och då råkade ciggen hamna där... jag skämdes så himla mycket och mådde piss efteråt... satt och smekte mig om magen och bad om ursäkt hela kvällen och en vecka fram..

Men nu är tösen här och jag ammar och röker fortf. inte..
    Men man e bra sugen på att ha en cigg mellan fingarna eller en prilla under läppen.

• Anonym (Ångest)

Anonym (snusare):
    Visste din BM om de?!
    Dittrich: precis så har jag gjort..på kvällen har jag smekt magen och mått jätte dåligt!!

• Anonym (Aprilmamma)

Tänkte eg inte vara anonym men jag har snusat hela min grav o när jag ammat....Inte så mycket men illafall...

• Dittrich

arilmamma;

När man har nikotin i kroppen... är det sant som dom säger att man har lite "extra" skrikigt barn då?

• Anonym (Aprilmamma)

Förlåt flinet...Jag skämdes oxå, vågade inte tala om det för min BM och smög med det. Jag tog typ 3-4 prillor dagligen o hade de inne typ 10 min bara...Stackars barn....Usch.

Svar på tråden Katastrof...jag har snusat!!!