• Anonym (bläigt)

    HUR kan man tycka om och ha hela handen inne i slidan??

    Jag pratade med en killkompis om sex. Vi är nära vänner och kan diskutera allt. Han säger att när han gör sin tjej upphetsad så vill hon att han stoppar in fler och fler fingrar. Jag frågade rak ut om han har hela handen inne, jo men visst det har han *måste passa på* som han kallar de. HUR kan man ens tänka tanken? Är det för han är kille som dom genomför detta eller finns det verkligen tjejer som är medvetna om att hela handen går in och njuter?

  • Svar på tråden HUR kan man tycka om och ha hela handen inne i slidan??
  • Anonym (Fnissare)

    Jag måste ju garva åt detta... Haha har en lite story om hur jag träffade min förra kärlek och hans vänner en gång... Vill ni höra så säg till

  • xide

    Men HUR får ni in en hel mansnäve i muttan?


    Jag är kåt på TT, face it!
  • Anonym

    berätta!

    Anonym (Fnissare) skrev 2007-08-09 18:56:20 följande:


    Jag måste ju garva åt detta... Haha har en lite story om hur jag träffade min förra kärlek och hans vänner en gång... Vill ni höra så säg till
  • Anonym (Härligt)

    Jag har aldrig kommit så starkt som när jag blev fistad av mitt ex...Det är jätteskönt, om man gör det rätt!

  • Anonym (Fnissare)

    Haha vi träffades på ett cafe och skulle fika... När jag hade första tuggan av mackan i munnen så börja de snacka om fistning och hur en av hans tjejkompisar sprukit när hennes kille fistat henne... Hon snacka om att hon såg ut som en slaktad ko efter de haha Kan ju säga att de vart lite svårt att äta upp mackan... De var alltså första gången jag träffade hans vänner...

  • TrailerTrash

    Låter inte skönt med att få in en hand i muttan


    Xides röv *wow*
  • Anonym

    Anonym (Härligt) skrev 2007-08-09 19:02:01 följande:


    Jag har aldrig kommit så starkt som när jag blev fistad av mitt ex...Det är jätteskönt, om man gör det rätt!
    Precis, är viktigt att man är försiktig och lyhörd.
  • xide

    Men vaddå, är man förslappad om man klarar av att få en hand in i muttan? För jag skulle då aldrig få in en näve där.


    Jag är kåt på TT, face it!
  • Anonym
    xide skrev 2007-08-09 19:10:28 följande:
    Men vaddå, är man förslappad om man klarar av att få en hand in i muttan? För jag skulle då aldrig få in en näve där.
    Trodde inte jag heller... Men med glidmedel och vilja går det mesta. O jag är verkligen inte förslappad.
Svar på tråden HUR kan man tycka om och ha hela handen inne i slidan??