Ung-gravid + pappa?
Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??
Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??
sonen föddes strax innan jag fyllde 19 och hans pappa har varit med hela tiden, ingen tvekan om saken där inte!
(hör väl till saken att vincent var planerad också
)
Jag är 21 o pappan han precis fylla 20 o han vill vara med, han älskar sin son över allt annat
Pappan till min son/min sambo har funnits med hela tiden. Vi har varit tillsammans i 7 år. Sonen föddes när jag nyss fyllt 20. Sambon var då 24.
Jag va 14 när vi blev tillsammans och 18 när jag blev gravid och nu är jag 21 och vi har 2 barn tillsammans och hoppas det blir fler
Jag blev gravid när jag var 16 och min pojkvän ville inte vara med så han gjorde slut. Men han kände väl ändå att han var tvungen att ta sitt ansvar så han följde alltid med till mvc och så för att jag ville det. När vår son sen föddes så ändrades allt och vi är tillsammans igen och han älskar sin son mer än allt och är världens bästa pappa. Han var 17 när vår son föddes så jag kan förstå att han blev rädd först.
Jag var 19 när jag blev gravid och barnet var planerat. Hade nydligen fyllt 20 när jag födde henne. Nu den 30 augusti firar jag och barnets pappa 5 år tillsammans, vi är gifta sen snart 1 år tillbaka med.
Min pojkvän blev livrädd till en början & hotade med att göra slut.. Jag valde ändå att behålla & han bestämde sig för att kämpa för att det skulle bli så bra som möjligt. Tog ungefär en vecka för honom att ändra sig.
Så han var med nästan från start iaf :)
Var 18 när jag blev gravid med mitt första barn, gjorde slut med pappan när jag var i 12e veckan (alltså väldigt oplanerad grav.). Var 20 när jag blev gravid andra gången och är förlovad med den pappan.
Jag fick min och Anders son när jag var 19 och han var 25, vi är förlovade och väntar nr.2. Bättre pappa än han får man leta efter.
jag var 16 när min son föddes å min sambo 21 å han har varit med från första stunden & alltid ställt upp!