• LadyLillan

Ung-gravid + pappa?

Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??

• Svar på tråden Ung-gravid + pappa?
  • little mommy

jag var 18år när vi fick våran dotter och han 23år. nu är hon 2½år och i sommras gifte vi oss, så visst kan man hålla ihop!

• jonnysbrud

Jag och killen har två barn. min kille är tjugo år och hade precis fyllt 19 när vår äldsta dotter föddes. Jag fyller 19 i december men han har alltid funnits där för mig både före och efter graviditeterna. Vi är förlova sen förra hösten och kommer gifta oss när vi känner att vi verkligen känner att vi inte kan leva utan varandra.

• Mamman88

Jag är ung mamma men min man är inte ung pappa iofs, men han hade ändå svårt att vänja sig i början men sen så tyckte han att det skulle bli kul. Så vet egentligen inte om jag är rätt person här då min man är 9 år äldre än mig.

Jenna kom till oss den 2 mars 2007
  • smurfisar

Vi fick vårat första barn när jag var 18 vi lever fortfarande tillsammans och har nu 3 barn. Varit tillsammans i nästan 7 år

Jag 24 Han 46
  • Jazzness

Mitt barns pappa är 19 år och är med i bilden till 100%.

• Xx KalmarMamman87 xX

jag var 19 och min kille 24. jamilia var inte planerad alls men det var inget snack om abort från min sida (är inte emot det men har gjort en och vill aldrig mer göra en till)........ daniel var lite tveksam i början att vi skulle bli föräldrar. han trodde det skulle bli mycket värre än vad det är men nu är han världens stoltaste pappa!

• Ruggugglan

Jag blev gravid som 16åring och var 17 när lilltjejen föddes. Hennes pappa var 19år.
    Det tog slut när hon var 6månader, men vi blev tillsammans igen en månad innan vår dotters 1års dag Dottern fyller snart 2år och vi är fortfarande tillsammans.

Det har varit lite strul från hennes pappas sida i början, men jag tror nu i efterhand att han inte var mogen för barn vid den tidpunkten (även om han trodde att han var det.)
    Men idag är han en underbar pappa till vår lilla sessa och vi har pratat om att jobba på en liten till sen när vi har ordning på allt. Vi bor inte ihop än eftersom jag ville vänta och se om det funkade. Och det gör det, så snart flyttar vi nog ihop

• Pillemin

jag är 19 och min sambo 32. vi har en liten prinsessa på 9dagar!
    vi hade inte varit tillsammans så länge (hade kännt varandra i 1månad när jag blev gravid) men det har aldrig varit någon tvekan om vi skulle fortsätta graviditeten eller inte. allting har kännt självklart från först böjan, och han har bara varit positiv och enormt stöttande.

just nu, men det nya lilla tillskottet, känns allting bara helt underbart! vi är nog världens lyckligaste lilla familj (:

• Hamremamma

Min sambo hänger med än:). Jag var 19 när vi fick första, sambon 22 år, nu är vi 25 resp 28 och vi väntar vår tredje kille i februari:).

Svar på tråden Ung-gravid + pappa?