Ung-gravid + pappa?
Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??
Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??
Vi var båda 19 när vårt första barn kom, 22år vid barn nr 2
Lever ihop idag och går snart in på vårt 8 :e år, älskar varandra och jag kan inte tänka mig ett liv utan han!
Jag var 15 när jag blev gravid 16 när jag födde min dotter. Hennes pappa och hans familj var inte stöttande överhuvudtaget vi var tillsammans i tre månader (under den tiden jag blev gravid). Idag är min dotter 1 år och han hör av sig när han har tid och beter sig som ett svin rent ut och sagt.
Har fler vänner som är unga mammor som är i samma sits och även värre..
Tillägas bör även att hennes pappa är 19 år
jag var 16 och min pojkvän 21 när våran son liam kom till världen,
han har vare med hela tiden..!!
vi planerar in barn 2 inom kort..;) lycka till alla unga..;)
Jag var 18 när jag var gravid och hade bara varit tillsammans med min pojkvän i 6 månader. Han var 23 och jag hade ingen aning om han ville ha barn eller inte. Men allt fixa sig jätte bra, han blev jätte glad och vi lever tillsammans idag med vår underbara son.
Min sambo var visserligen 22 år när vi blev gravida och jag var 17. Vårat barn var planerat och han finns där till 110 % jämt. Vi har nyss fått vårat andra barn, det var lika planerat som det första förutom att vi nu är 20 och 25. Så svaret är att han finns där.
¨Vi var 16 båda två, 17 när dottern föddes. nu e hon drygt 1½ år och vi lever tillsammans <3
är 19 nu pojkvännen 21 vi har varit tillsammans i snart 4½ år
Fick reda på att jag är gravid (oplanerat) för ca 2 månader sen.
Först blev han totalt anti och ville att jag skulle göra abort (han hotade aldrig med att lämna mig!!) men efter ca 3-4 veckor vände det och nu är han jätte stolt över att han ska bli pappa nästa år
verkar som han längtar mer än jag nu hahaha
han kommer vara 22 när barnet föds och jag fyller 20 ungefär 1 månad efter.
jag var 16 när dottern föddes (hennes pappa skulle fylla 18)
vi bor tillsammans alla tre och han har varit med sen första början..dottern är nu 2 år...
kan tillägga att det inte var planerat (fick veta i vecka 25 att jag var gravid)