Analfisting!
Är det någon som tänder på analfisting ?
Min fru gillar det och kan aldrig få nog av detta!...så är det någon som har gjort det tidigare här?
Är det någon som tänder på analfisting ?
Min fru gillar det och kan aldrig få nog av detta!...så är det någon som har gjort det tidigare här?
vet inte om jag vill prova
Varför alla negativa komentarer? Om du inte har något vettigt att säga som tillför tråden kan du då istället inte vara tyst? Alla gillar olika saker, något fel med det?
TS; Nej, jag har aldrig provat fisting själv som svar på din fråga
TS ställer en ja eller nej-fråga i trådstarten. Alltså har alla rätt att säga vad de anser om detta.
Kan inte vara skönt när man blir äldre och ringmuskeln är trasig så man skiter ner sig hela tiden.
Jag tycker inte det låter nåt fel med det här. JAg gillar personligen när det blir lite smärta i analen och lite grovt. Men jag skulle nog inte klara av en hel hand. Och hennes ringmuskel måste väl ändå bli slapp?
aldrig provat, vill inte prova.. tycker inte att det låter så hett att gå runt med en blöja och känna att det blir lite kornigt och varmt om skinkorna
"HOPP! dags att byta blöja!"
"på bebisen, älskling? *sniffar* det luktar ju inte"
"nej, raring! på mig"
*asgarv*
Anonym (ayayay) skrev 2007-08-14 23:28:52 följande:
Har bara testat "vanlig" fisting.. men aldrig analt, skulle jag aldrig våga tror jag.. nöjer mig med snoppen där=)
"de går att fista i båda hålen samtidigt... har prövat ;)" skrev plastkillen tidigare i tråden. I vilka hål? DU har väl bara ett? Eller har du fistat ditt urinrör?