• Anonym (Kinky)

Analfisting!

Är det någon som tänder på analfisting ?
    Min fru gillar det och kan aldrig få nog av detta!...så är det någon som har gjort det tidigare här?

• Svar på tråden Analfisting!
  • Anonym (MannenZ)

Det är nog såhär man skaffar inkontinens! (knappast genom att ha penis där)

• Anonym (?)

Ursäkta mig, men fan vad det ska joxas och hållas på! Tänjas på såväl gränser som ringmuskler...Blir så trött! Vad hittar man på sen då, när alla hål är utforskade, alla muskler avtrubbade???

• Janneman

Det är märkligt vad det snackas mycket om blöjor och inkontinens. Om man vill bli fistad där bak och tycker att det är skönt så är det inget farligt med det. Det är inte konstigare än att träna vilken muskel som helst. Är man försiktig i sin träning så får man inga muskelbristningar. Man blir starkare i stället! Troligen kommer en kvinna som kan ta emot en hand i baken och njuta av det aldrig få analinkontinens, då hon troligen kan "strypa en ål" i det hålet. Men det är inget att försöka sig på otränad. Precis som att inte försöka friklättra upp för ett berg eller simma över Engelska kanalen.

• Charlie Bravo

Som svar på TS fråga så verkar det som man kan, utifrån de inlägg som har skrivits i tråden, utgå från att de flesta här på FL verkar tända på att få en hand eller två uppkörda i arschlet. Förvånar mig att detta är så vanligt i svenska sängkammrare (eller var ni nu gör det), men allting utvecklar sig ju, även sexet, så snart anses väl detta för lika normalt som oralsex.

• Anonym

Är det inte lika bra att se till att bli förstoppad?
    Låt bli att gå på toa 14 dagar,sen måste det ju vara underbart när det kommer, och vilken härlig smärta.

• Anonym (?)

Charlie Bravo; Bra skrivet! Håller med tillfullo! Har också fått intrycket av att här på FL tänjer man såväl ringmuskler som gränser - som ingen annanstans! Men det skulle förvåna mig mycket om det verkligen förekommer i så många sängkammare egentligen...Det är ju en sak att sväva ut i teorin, en annan att omsätta i praktiken. Mycket snack och liten verkstad?

• Anonym

Nja, inte analt,, de skulle ja nog ínte våga pga av ringmuskeln, men slidan skulle jag vilja fkt.testat en gång men de gick inte.. haha

• Anonym

Pressa in en melon i munnen det känns väl rätt så likt,men förstår inte vitsen med det.

• Anonym (hehe)
    Anonym skrev 2007-08-14 22:57:55 följande:
    Kan inte vara skönt när man blir äldre och ringmuskeln är trasig så man skiter ner sig hela tiden.

så jävla bra sagt..hehe

Visst tycker alla om olika grejer när det gäller sex...men kom igen...är verkligen fistfucking i analkanalen en del av det vi kallar sex...kallar det snarare sjukt!

Svar på tråden Analfisting!