• Anonym (Kinky)

Analfisting!

Är det någon som tänder på analfisting ?
    Min fru gillar det och kan aldrig få nog av detta!...så är det någon som har gjort det tidigare här?

• Svar på tråden Analfisting!
  • snusmumriken2

Hur f-n får man in en hand där?!
    Nä fy, ingenting för mig!!

• carin 82

urk. kan det verkligen vara skönt?? ärligt alltså. *ryser*

• Anonym (hur???)

Jag förstår mej inte på det där riktigt, okej med vanlig analsex men inte en hel näve, nej usch. och likadant dom som kör upp en hel näve upp i muffen, tränar dom inför kommande barn eller vad är det frågan om?

nä någon gräns borde det finnas.

• Gutegirl
    Anonym (hur???) skrev 2007-08-16 12:05:36 följande:
    Jag förstår mej inte på det där riktigt, okej med vanlig analsex men inte en hel näve, nej usch. och likadant dom som kör upp en hel näve upp i muffen, tränar dom inför kommande barn eller vad är det frågan om?nä någon gräns borde det finnas.
    Typ som vadå? Att det ska bli olagligt att stoppa in större saker än en penis av medellängd?
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Anonym

AJ...Vanligt analsex kan ju vara helt ok... eller ja, mycket mer än helt ok=) men en hel hand...
    fy, jag har fött barn och det gjorde jag med både lustgas och epidural en vuxen mans hand e väl som typ lika stort som ett barnhuvud... nä fy=)
    tro inga pedofiltankar om mig nu bara för att jag gjorde den jämförelsen.. menade bara att jag inte direkt fann nån större njutning i att klämma ut nåt som hade en diameter på över 1 dm...

• Anonym

Inte vill jag ha in mer skit i ändan,räcker med det som redan är där.

• Gutegirl
    Anonym skrev 2007-08-16 16:38:06 följande:
    Inte vill jag ha in mer skit i ändan,räcker med det som redan är där.
    *asg* Hur mycket har du stoppat in?
  • Anonym
    Gutegirl skrev 2007-08-16 17:06:46 följande:
    *asg* Hur mycket har du stoppat in?
    hahahaha
  • Anonym (hur???)
    Gutegirl skrev 2007-08-16 15:44:25 följande:
    Typ som vadå? Att det ska bli olagligt att stoppa in större saker än en penis av medellängd?
    nej det tycker jag inte... men förstår inte varför en del ska ha så stora saker i arslet eller muffen...
    nä vanlig hederlig snopp duger åt mej. hahaha
    räcker med att man ska få ut en unge om någon månad.
  • Gutegirl
    Anonym (hur???) skrev 2007-08-17 10:02:32 följande:
    nej det tycker jag inte... men förstår inte varför en del ska ha så stora saker i arslet eller muffen...nä vanlig hederlig snopp duger åt mej. hahaharäcker med att man ska få ut en unge om någon månad.
    Fastmden ska du ju knappast trycka ut genom skitan, liksom...
Svar på tråden Analfisting!