• Anonym (orolig)

stilnoct och flygplan ?

det e så här att jag ska resa på söndag ...och jag är jätte flygrädd ...jag tänkte ta slinoct en lite stund inan jag stiger på planet..men problemet e att 10mg hjälper inte mig och inte heller 20mg...jag tänker ta 30mg....
    men jag är jätte orolig ...att det kommer hänta nånting...jag vet att det e farlig...men vad tycker ni?kan någon hjälpa mig ?jag vet att om jag inte ta stiloct så kommer jag aldrig flyga ......hjälp snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

• Svar på tråden stilnoct och flygplan ?
  • Anonym

Amexblue, inte fan flippar man ut om man tar en rimlig dos stilnoct! sluta skräm ts nu. Däremot tycker jag att du, ts, ska prata med din husläkare eller nått...

• Ch Belair

Anonym (orolig) skrev 2007-08-15 21:59:01 följande:

ja jag tar stilnoct varje dag typ + xanor...men för att jag ska få fullt efekt på stilnoct så måste jag ta 30mg ...men jag är jätte rädd endå...har aldrig tagit så hög dos... :(
    Du måste söka hjälp mot ditt tablettberoende!
  • Ch Belair

Det är inte konstigt att du inte får någon effekt längre.

• Anonym (orolig)

det enDa JAG VILL är att sova. :( det räcker inte med 10 eller 20mg !:( men kommer jag dö typ om jag tar 30mg?

• Surface
    Anonym skrev 2007-08-15 21:59:48 följande:
    Amexblue, inte fan flippar man ut om man tar en rimlig dos stilnoct! sluta skräm ts nu. Däremot tycker jag att du, ts, ska prata med din husläkare eller nått...
    du ursäkta men då vet du inte hur stilnoct fungerar, fråga 3 användare av stilnoct så kan minst en berätta om de totalflippar man kan få på stilnoct om man vaknar, eller inte ligger ner som man ska. Det är ju inget nytt...

Dessutom, 30Mg rimligt?
    Problem? I haven't got a problem. I've got fucking problems. Thats Plural.
  • Xian

Hör med din läkare kanske kan du få något annat eller så kanske han tycker att det är ok med 30mg som en engångsdos? Jag gillar inte heller att flyga så jag vet hur det känns.

• Ch Belair

TS: Brukar du ta stilnoct på dagarna alltså? Du ska absolut inte ta 30 mg nej!

• Anonym

Det är medicinskt bevisat att högsta dosen som ger effekt är 15mg. Inga ytterligare förändringar har kunnat påvisas vid högre doser än det. Att ta mer är bara för att lura sig själv.

Svar på tråden stilnoct och flygplan ?