Någon som regelbundet dricker aloe vera juice?
Jag funderar på att prova. Vill veta allas erfarenheter!
Jag funderar på att prova. Vill veta allas erfarenheter!
hallå hallå
jag har slut på aloe vera juicen, (FL) och tänkte köpa nån billigare sort. förslag?
på hälsokost eller på vanlig affär?
vill ju ha bästa sorten
viktigt med certifierad?
men nån finns det väl
Finns en sort på bla ica maxi,vet inte märket och så mycket billigare tror jag inte den är. Själv lägger jag några extra kronor för en certifierad aloevera, då vet jag att jag får det jag betalar för. Dricker den från LR,är lite billigare än FL omman skriver in sig som konsulent (kostnadsfritt), då hamnar man på ca 200:-/liter.
ska åka och handla nu, hoppas det inte kommer in nåt bra tips efteråt
pemi
jag tror det ska finnas billiga alternativ som är certifierade, men vet inte säkert
Jag drack naturapotekets aloceverajuice, tyckte den var jättebra. Finare hud, och allmänt hälsosam. Dricker inte längre därför att jag är gravid (läste att det inte var så bra) men baddar ansiktet ibland istället Jag ska börja dricka igen när jag fött.
aloeverajuice ska det ju stå..
jag ska börja med det för min mage.. men måste sluta amma först! man ska inte dricka det när man ammar heller..
>middiz, jag drack under amning utan problem. Ska inte vara någon fara under graviditeten heller har jag läst.
Jag har läst på flera sidor att aloeverajuice inte bör användas invärtes vid graviditet och amning.. Så jag skippar nog det just för tillfället.
Jag brukar ta av pappas aloe vera, Märke Dr Dochbach (tror det stavas så..)
Säljs på Åhlens enligt pappan ;=)
För att det inte ska smaka så mycket så blandar jag ut det i vanlig apelsinjuice.
Om du har småsår, bränner dig i solen eller på spisen, infektioner som vägrar ge sig så använd aloe vera juicen till detta också.