Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:05:44 följande:
HejJa du inte är det bajset som lockar.För mig handlade det om att upptäcka vad en tjej och man själv gillade. En bisexuell tjej ville att jag skulle slicka henne hela vägen från ryggslutet mellan skinkorna och föra in tungspeten i hennes anal. Jag prövade på henne och hon prövade på mig. Kanon. Att föra in slemhelge i analen var till en början bara en tanke men då jag prövade först med tungan bad en kvinna att ta henne där ochhon njöt verkligen. Man får ta det försiktigt jag brukar bara köra i ollonet och lite till, men det är kanonskönt och har man en massagestavsom medhjälpare till klittan kan det bli riktigt bra. För mig handlar det om en blandning av lite förbjudet, vågat men också om att våga utforska varandra. Min fru användder både tunga och finger på mig och det är inget jag kommit på utan hon märker att jag tänder på det. Hoppas jag givit lite svar på dina frågor. Tycker du är kanonsnygg, får man säga så?
Jaa nu börjar det nog klarna lite grann.. Ännu ett försök att komma innanför pannbenet på min sambo ;) haha..
Så får du jättegärna säga, jag tackar och tar emot =)
Håller absolut med dig om att en stav och analsex är en kanonbra kombination. Uppskattas av oss båda här borta.
Anledningen till att jag funderar kring detta är att jag vet att min sambo älskar analsex. Och jag har märkt att han har en hel del porr på datorn - inget fel i det, men det är 'BARA' analsex. Han verkar mer eller mindre besatt, vilket får mig att fundera på om han verkligen ens gillar vanlig vaginal sex?
Fånigt av mig med all säkerhet som ifrågasätter något sådannt, men som lönnfet och gravid numera känner man sig ganska osexig och alla tjejer som inte är på tjocken är hot :p