• Im Fabulous

Varför tänder man på analsex?

Du som tänder på analsex; vad gör att du tänder på just analsex?

Jag är inte alls emot analsex, utan är bara nyfiken på vad det är som gör att man tänder på analsex. Är det för att det är lite förbjudet, för att det är annorlunda eller för att det är lite förnedrande? Eller har det med bajs att göra?

Vill ha svar ifrån både män och kvinnor!

------------------------------------------------------------------

ursäkta om det inte går att vara anonym, hoppas kunna få lite svar iallafall..

• Svar på tråden Varför tänder man på analsex?
  • Anonym (tjej)

Jag har analsex eftersom det är otroligt skönt, jag blir helt vild och galen av mig av upphetsning och får desutom snabbare orgasmer.

• Anonym (Masen)

Ok - håller med den "brutala" eggande delen är också med. Det är liksom steg tre, fyra i ett förhållande i jakten på bästa möjliga sex. Tusan man sitter ju här och känner pirret...en snygg häck och ett tajt hål är aldrig fel.

• Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:05:44 följande:

HejJa du inte är det bajset som lockar.För mig handlade det om att upptäcka vad en tjej och man själv gillade. En bisexuell tjej ville att jag skulle slicka henne hela vägen från ryggslutet mellan skinkorna och föra in tungspeten i hennes anal. Jag prövade på henne och hon prövade på mig. Kanon. Att föra in slemhelge i analen var till en början bara en tanke men då jag prövade först med tungan bad en kvinna att ta henne där ochhon njöt verkligen. Man får ta det försiktigt jag brukar bara köra i ollonet och lite till, men det är kanonskönt och har man en massagestavsom medhjälpare till klittan kan det bli riktigt bra. För mig handlar det om en blandning av lite förbjudet, vågat men också om att våga utforska varandra. Min fru användder både tunga och finger på mig och det är inget jag kommit på utan hon märker att jag tänder på det. Hoppas jag givit lite svar på dina frågor. Tycker du är kanonsnygg, får man säga så?
    Jaa nu börjar det nog klarna lite grann.. Ännu ett försök att komma innanför pannbenet på min sambo ;) haha..

Så får du jättegärna säga, jag tackar och tar emot =)

Håller absolut med dig om att en stav och analsex är en kanonbra kombination. Uppskattas av oss båda här borta.

Anledningen till att jag funderar kring detta är att jag vet att min sambo älskar analsex. Och jag har märkt att han har en hel del porr på datorn - inget fel i det, men det är 'BARA' analsex. Han verkar mer eller mindre besatt, vilket får mig att fundera på om han verkligen ens gillar vanlig vaginal sex?

Fånigt av mig med all säkerhet som ifrågasätter något sådannt, men som lönnfet och gravid numera känner man sig ganska osexig och alla tjejer som inte är på tjocken är hot :p
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:10:29 följande:

en snygg häck och ett tajt hål är aldrig fel.
    hmm.. Det har nog en del med det att göra också helt klart..
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:10:29 följande:

en snygg häck och ett tajt hål är aldrig fel.
    hmm.. Det har nog en del med det att göra också helt klart..
  • Anonym (Masen)

Men på porrfilm känns det sällan som om tjejrna ställer upp för att det är det minsta skönt. Man ser inte den där kåtheten som man kan få av en kvinna som verkligen gillar det ( ni verkar ju göra det) live.
    Skönt at höra. Men hur presenterar du det fr en ny bekantskap.
    Känns det lite fräckt pirrigt eller gör du det föratt bjuda på det mest förbjudna??

• Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:14:18 följande:

Skönt at höra. Men hur presenterar du det fr en ny bekantskap.Känns det lite fräckt pirrigt eller gör du det föratt bjuda på det mest förbjudna??
    Hmm.. Vad av allt jag skrev svarade du på såhär? :D

Förtydliga, tack ;)
  • Anonym (skönt)

För att det är upphetande och skönt. Gillar även när jag blir slickad och min man sticker in ett finger i analen samtidigt. Har fått dom bästa orgasmer så. Det borde alla som har svårt att få orgasm testa!!

• Anonym (Masen)

Om gubben bara har analsex på datorn kan du ju fråga. Vi män (jag talar av egen erfarenhet )har olika perioder i livet. Det kan börja med bröstfixering, läppar, ben, rumpor, halsar, avsugning, ansiktssprut, analsex, yngre tjejer och som jag nu äldre kvinnor. blir fruktansvärt tänd på 50+are. Hur vackra och senuella som helst.
    Jag tror och hoppas att det ärlikadant för din kille.
    och du en gravid kvinna bär på ett skimmer som är så vackert och sensuellt så du anar inte.
    Det kasnke är min nästa fas, vem vet.
    Han är ihop med dig, en tjej som gillar analsex och är öppen för at pröva mkt mer. Han är en lycklig man, hälsa honom det.

• Anonym (Masen)

Im Fabulous skrev 2007-08-23 23:15:50 följande:

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:14:18 följande:
    Hmm.. Vad av allt jag skrev svarade du på såhär? :DFörtydliga, tack ;)
    Som kvinna som gillar analsex.
    Hur presenterar man det för sin kille första gången man äslakar elelr när man varit ihop ett tag?
    Är det oftast killen som tar initiativet eller har du som kvinna bett det?
    bara undra - har lite ågren över att vi män uppträder lite för porrfilmsaktigt - och bara tar för givet att nummer två ska vara tillgänglig från början.
Svar på tråden Varför tänder man på analsex?