Im Fabulous skrev 2007-08-29 22:17:09 följande:
Du vet ju faktiskt inte vad som pågår bakom stängda dörrar, oavsett vad dem du pratat med säger kring detta. Eftersom att detta med analsex alltid ska påstås handla om homosexualitet är det självklart att ingen heterosexuell man vill erkänna att han tycker att det är skönt, kanske inte ens för sin egen kvinna långt in i ett förhållande. En heterosexuell man vill för det mesta aldrig förväxlas med bögar på något sätt.Kanske är man mer öppen med analsex i kvinnans anus just för att det då är en kvinna; man är alltså inte bög om man vill ta en kvinna i rumpen.Jag tror att många män faktiskt tycker eller skulle tycka om analsex om de provade. Mannens prostata ligger nämligen väldigt strategiskt till i ändtarmen och kan utan problem stimuleras till orgasm. Min slutsats är alltså; Det är inte acceptabelt för heterosexuella män blir stimulerade i rumpan, därför talas det ej öppet kring det. Ingen heterosexuell man vill bli förväxlad med en homosexuell, eller bli kallad för "smygbög"....
Nej man kan aldrig veta vad som pågår bakom stängda dörrar. Det har du alldeldes rätt i. Men mina närmsta vänner som jag känner väl om vi säger så, skulle aldrig ljuga om något sådant då dom inte är den typen av människor utan är väldigt öppna av sig. Däremot ytliga bekanta kan mkt väl ljuga eller välja att inte tala sanning då dom kanske anser det att vara genant.
För att mannens prostata ska kunna stimuleras via ändtarmen till en orgasm så krävs det att mannen i fråga uppskattar att man använder en dildo i anus på honom. Vilket kanske en del män gillar ,men långt ifrån alla.
Känner en hel del män som faktiskt provat men absolut inte gillat det då dom har tyckt att det varit onaturligt och kännts som ett stort obehag. Vilket många kvinnor givetvis också gör!
Givetvis vill ingen heterosexuell man bli förväxlad med en homosexuell och det kanske är därför vissa spärrar finns hos just männen när det handlar om analsex! Men att dom skulle bli kallade smygbög..ja det vet jag förstås inte. Kanske att man sa sådana saker om varandra när man var yngre , men inte i vår umgängeskrets bland vuxna individer iallafall....*ler* Sen vad det beträffar....en kvinna kan ju lika gärna kallas smyglesbisk om hon använder sig av analsex isåfall...många lesbiska kvinnor använder dildo i analen på varandra och inte skulle väl en heterosexuell kvinna isåfall vilja bli förväxlad med en homosexuell....tror inte att det är där problemet ligger....tror snarare att det handlar om att det anses vara mer accepabelt att just kvinnan ska ställa upp på analsex och tycka det är skönt. Många tycker det som sagt, men jag är inte en av dom och min sambo skulle aldrig drömma om att vilja köra upp sin penis i min analkanal....som han brukar säga....från det hålet är det EXIT ONLY
Han tycker det är avtändande med tanke på vad anus faktiskt är lämpat för från allra första början....nämligen att avföring ska komma ut därifrån
Men vi är alla olika...tacka gud för det