• Im Fabulous

Varför tänder man på analsex?

Du som tänder på analsex; vad gör att du tänder på just analsex?

Jag är inte alls emot analsex, utan är bara nyfiken på vad det är som gör att man tänder på analsex. Är det för att det är lite förbjudet, för att det är annorlunda eller för att det är lite förnedrande? Eller har det med bajs att göra?

Vill ha svar ifrån både män och kvinnor!

------------------------------------------------------------------

ursäkta om det inte går att vara anonym, hoppas kunna få lite svar iallafall..

• Svar på tråden Varför tänder man på analsex?
  • Anonym

Jag tänder på analsex helt enkelt för att det är skönt precis som i det andra hålet, där dom flesta tjejer vill ha k*ken. Inte för att det är "lite förbjudet",annorlunda,förnedrande eller har med bajs att göra. Inget konstigt alls med det, vi är faktiskt väldigt många som gillar det. Och den som aldrig provat borde nog inte ens uttala sig om det. Hur många ggr har vi inte läst t ex: Aldrig!!! Exit only!

• kenny79

denna eviga analsex frågan ...

att inte alla ni som tycker att detta e fel å äckligt eller avnågon annan annledning klagar å håller på väljer att gå in på forum om annat än detta !!!

det sjukaste jag hört e att bara för att man som kille gillar att ta sin flickvänn i analen så e man bög ...
    har aldrig fattat likheten med att ha sex med sin flicka å att vara bög har med varandra å göra ! !
    snackade med min förra chef som e bög å han berättade att det skulle vara vanligare att hetro killar gillar å få saker i rumpan än bögar !
    så igentiligen borde man säga att dem som inte gillar detta e bögar
    haha

så låt nu alla dem som tycker om å stimulera sina analer få fortsätta njuta av detta
    å ni som inte gillar det sluta kasta skit på dem andra

så länge folk inte skadar varandra , barn el djur så tycker jag att alla sex former e fullt "normala"

lycka till alla

oj som svar på frågan !! jag gillar å ta min flicka i rumpan men bara när jag märker att hon njuter av detta. inte annars

• Shinna
    Charlie Bravo skrev 2007-08-29 14:47:23 följande:
    Shinna skrev 2007-08-29 13:33:14 följande: Du är ny här på FL va? Sök bland trådarna så ska du se att det finns flera kvinnor som skriver att de stimulerar deras mäns analkanaler. Viss till och med med s.k. strap-ons, så det börjar bli jämlikhet även på den fronten nu hemma i sängkammrarna.
    ja här finns alla typer av människor på FL precis som på andra sajter ...både dom som tycker att pedofili är okej med mera, med mera.....så inget förvånar mig,
    När man pratar med folk i sin umgängeskrets och även utanför i verkliga livet så är det dock som så enligt mina erfarenheter, repeterar, mina erfarenheter att dom flesta män INTE vill att deras flickvänner/fruar stoppar upp en dildo i arslet på dom!! Jag har nog faktiskt aldrig stött på en enda man som sagt att han gillar detta, smek kring anus...javisst, men en dildo upp i anus,,nej faktiskt inte en enda som sagt. Bortsett från homosexuella då men nu pratar jag om heterosexuella!
    Däremot så är det väldigt många män som mer än gärna vill utforska kvinnans hål nummer 2! Detta är mycket vanligt att man hör bland kvinnor så jämlikheten har nog en bit kvar på vägen att vandra skulle jag tro!
    Tur att inte min man vill utforska hål nummer 2. Kunde inte bry mig mindre om vad andra gör och tycker om så länge jag slipper få upp något i min analkanal så är jag nöjd!! Är glad och tacksam över att min sambo vill köra mig i rätt hål och uppskattar kvinnans hål mer än det hål där avföring kommer ifrån
  • Im Fabulous
    Shinna skrev 2007-08-29 18:36:55 följande:
    ja här finns alla typer av människor på FL precis som på andra sajter ...både dom som tycker att pedofili är okej med mera, med mera.....så inget förvånar mig,När man pratar med folk i sin umgängeskrets och även utanför i verkliga livet så är det dock som så enligt mina erfarenheter, repeterar, mina erfarenheter att dom flesta män INTE vill att deras flickvänner/fruar stoppar upp en dildo i arslet på dom!! Jag har nog faktiskt aldrig stött på en enda man som sagt att han gillar detta, smek kring anus...javisst, men en dildo upp i anus,,nej faktiskt inte en enda som sagt. Bortsett från homosexuella då men nu pratar jag om heterosexuella!Däremot så är det väldigt många män som mer än gärna vill utforska kvinnans hål nummer 2! Detta är mycket vanligt att man hör bland kvinnor så jämlikheten har nog en bit kvar på vägen att vandra skulle jag tro!Tur att inte min man vill utforska hål nummer 2. Kunde inte bry mig mindre om vad andra gör och tycker om så länge jag slipper få upp något i min analkanal så är jag nöjd!! Är glad och tacksam över att min sambo vill köra mig i rätt hål och uppskattar kvinnans hål mer än det hål där avföring kommer ifrån
    Du vet ju faktiskt inte vad som pågår bakom stängda dörrar, oavsett vad dem du pratat med säger kring detta. Eftersom att detta med analsex alltid ska påstås handla om homosexualitet är det självklart att ingen heterosexuell man vill erkänna att han tycker att det är skönt, kanske inte ens för sin egen kvinna långt in i ett förhållande. En heterosexuell man vill för det mesta aldrig förväxlas med bögar på något sätt.

Kanske är man mer öppen med analsex i kvinnans anus just för att det då är en kvinna; man är alltså inte bög om man vill ta en kvinna i rumpen.

Jag tror att många män faktiskt tycker eller skulle tycka om analsex om de provade. Mannens prostata ligger nämligen väldigt strategiskt till i ändtarmen och kan utan problem stimuleras till orgasm.

Min slutsats är alltså; Det är inte acceptabelt för heterosexuella män blir stimulerade i rumpan, därför talas det ej öppet kring det. Ingen heterosexuell man vill bli förväxlad med en homosexuell, eller bli kallad för "smygbög"....
  • Anonym (MannenZ)

Starka känslor och åsikter...
    Nästan inget ämne väcker så mycket känslor som just analsex.
    Jag (vi) tänder på det för att det KAN vara mycket skönt och intimt.
    Samtidigt kräver det två helt jämlika parter som verkligen vill testa och utöva den här formen av sex, annars blir allt fel!
    Alltså... gör det när ni verkligen känner att ni vill. Annars kör vanligt!

• Shinna
    Im Fabulous skrev 2007-08-29 22:17:09 följande:
    Du vet ju faktiskt inte vad som pågår bakom stängda dörrar, oavsett vad dem du pratat med säger kring detta. Eftersom att detta med analsex alltid ska påstås handla om homosexualitet är det självklart att ingen heterosexuell man vill erkänna att han tycker att det är skönt, kanske inte ens för sin egen kvinna långt in i ett förhållande. En heterosexuell man vill för det mesta aldrig förväxlas med bögar på något sätt.Kanske är man mer öppen med analsex i kvinnans anus just för att det då är en kvinna; man är alltså inte bög om man vill ta en kvinna i rumpen.Jag tror att många män faktiskt tycker eller skulle tycka om analsex om de provade. Mannens prostata ligger nämligen väldigt strategiskt till i ändtarmen och kan utan problem stimuleras till orgasm. Min slutsats är alltså; Det är inte acceptabelt för heterosexuella män blir stimulerade i rumpan, därför talas det ej öppet kring det. Ingen heterosexuell man vill bli förväxlad med en homosexuell, eller bli kallad för "smygbög"....
    Nej man kan aldrig veta vad som pågår bakom stängda dörrar. Det har du alldeldes rätt i. Men mina närmsta vänner som jag känner väl om vi säger så, skulle aldrig ljuga om något sådant då dom inte är den typen av människor utan är väldigt öppna av sig. Däremot ytliga bekanta kan  mkt väl ljuga eller välja att inte tala sanning då dom kanske anser det att vara genant.
    För att mannens prostata ska kunna stimuleras via ändtarmen till en orgasm så krävs det att mannen i fråga uppskattar att man använder en dildo i anus på honom. Vilket kanske en del män gillar ,men långt ifrån alla.
    Känner en hel del män som faktiskt provat men absolut inte gillat det då dom har tyckt att det varit onaturligt och kännts som ett stort obehag. Vilket många kvinnor givetvis också gör!
    Givetvis vill ingen heterosexuell man bli förväxlad med en homosexuell och det kanske är därför vissa spärrar finns hos just männen när det handlar om analsex! Men att dom skulle bli kallade smygbög..ja det vet jag förstås inte. Kanske att man sa sådana saker om varandra när man var yngre , men inte i vår umgängeskrets bland vuxna individer iallafall....*ler* Sen vad det beträffar....en kvinna kan ju lika gärna kallas smyglesbisk om hon använder sig av analsex isåfall...många lesbiska kvinnor använder dildo i analen på varandra och inte skulle väl en heterosexuell kvinna isåfall vilja bli förväxlad med en homosexuell....tror inte att det är där problemet ligger....tror snarare att det handlar om att det anses vara mer accepabelt att just kvinnan ska ställa upp på analsex och tycka det är skönt. Många tycker det som sagt, men jag är inte en av dom och min sambo skulle aldrig drömma om att vilja köra upp sin penis i min analkanal....som han brukar säga....från det hålet är det  EXIT ONLY 
    Han tycker det är avtändande med tanke på vad anus faktiskt är lämpat för från allra första början....nämligen att avföring ska komma ut därifrån
    Men vi är alla olika...tacka gud för det
  • Anonym

Jag tycker inte det är förnedrande, jag gillar faktiskt Analsex och tycker det är väldigt skönt och roligt att variera lite.
    Det är vanligare än vad man tror och det gör varken ont eller känns "äckligt".

• Anonym

visst, det är ju lite "tabu", lite dirty. Själv har jag på senare år, efter ca 11 år med mannen, insett att jag iallafall gillar beröring där bak.......behöver inte vara fullt in. Han får gärna röra i området kring öppningen.
    Vi provade för en massa herrans år sen och då var det inget för oss. Idag har det vi det ibland, 1 av 10 gr vi har sex kanske.......det går för mig gansak fort när vi har det, kommer väl åt nån nice punkt osm finns där bak

• Anonym (Mmmmm)

Jo visst brukar man komma snabbare när man får den där bak? Även när man kör som vanligt och får ett finger där brukar det gå snabbare. Såååå skönt, synd för dom som inte ens vill testa!

• Im Fabulous
    Shinna skrev 2007-08-30 13:02:54 följande:
    Nej man kan aldrig veta vad som pågår bakom stängda dörrar. Det har du alldeldes rätt i. Men mina närmsta vänner som jag känner väl om vi säger så, skulle aldrig ljuga om något sådant då dom inte är den typen av människor utan är väldigt öppna av sig. Däremot ytliga bekanta kan  mkt väl ljuga eller välja att inte tala sanning då dom kanske anser det att vara genant.För att mannens prostata ska kunna stimuleras via ändtarmen till en orgasm så krävs det att mannen i fråga uppskattar att man använder en dildo i anus på honom. Vilket kanske en del män gillar ,men långt ifrån alla. Känner en hel del män som faktiskt provat men absolut inte gillat det då dom har tyckt att det varit onaturligt och kännts som ett stort obehag. Vilket många kvinnor givetvis också gör!Givetvis vill ingen heterosexuell man bli förväxlad med en homosexuell och det kanske är därför vissa spärrar finns hos just männen när det handlar om analsex! Men att dom skulle bli kallade smygbög..ja det vet jag förstås inte. Kanske att man sa sådana saker om varandra när man var yngre , men inte i vår umgängeskrets bland vuxna individer iallafall....*ler* Sen vad det beträffar....en kvinna kan ju lika gärna kallas smyglesbisk om hon använder sig av analsex isåfall...många lesbiska kvinnor använder dildo i analen på varandra och inte skulle väl en heterosexuell kvinna isåfall vilja bli förväxlad med en homosexuell....tror inte att det är där problemet ligger....tror snarare att det handlar om att det anses vara mer accepabelt att just kvinnan ska ställa upp på analsex och tycka det är skönt. Många tycker det som sagt, men jag är inte en av dom och min sambo skulle aldrig drömma om att vilja köra upp sin penis i min analkanal....som han brukar säga....från det hålet är det  EXIT ONLY  Han tycker det är avtändande med tanke på vad anus faktiskt är lämpat för från allra första början....nämligen att avföring ska komma ut därifrånMen vi är alla olika...tacka gud för det
    Jaa, alla är vi olika, men jag tror ändå inte att ens dina närmaste manliga vänner skulle vara helt ärliga om det om de nu sysselsatte sig med analsex av alla dess slag (förutom i rumpen på en kvinna då, det är, precis som du säger, mer acceptabelt)

Det jag menade med min 'homojämförelse' är att analsex och homosexualitet inte går hand i hand. Analsex förekommer både bland heterosexuella och bland homosexuella, likaväl som det INTE förkommer bland heterosexuella och homosexuella.
Svar på tråden Varför tänder man på analsex?