min dotter fyller 1 år! behöver tårt ideer!
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
etta med kokvrå: du verkar ligga på samma utvecklingsnivå som min 1 åring! lägg av och gör dig lustig-tråkmåns!!!
etta med kokvrå: men med tanke på vad ts kallar sig misstänker man starkt att det finns syskon med i familjen. Kan ju vara kul med tårta då kan man tycka.
Men med tanke på hur dina "party-bilder" från Helsingfors (var det va?) i ditt galleri såg ut tror jag inte att ts och du gillar samma sorts fester helt enkelt.
Neeemi:
"Nej. Hon bad om tips på tårta som hon kunde bjuda gästerna på."
NEJ! Hon skrev tydligt i TS: "Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?"
Här stod inget om några vänner.
Sedan kan man ju fråga sig hur mycket en fest för en ettåring rockar? Blir nog tämmeligen torrlagt så att säga. Det lär bli svårt att ragga folk till den festen.
Fan, jag ger goda råd, tar av min dyrbara tid och engagerar mig i en medlems problem och så får jag bara skit! Vad liknar det?
jag har väl inte nämt ordet FEST överhuvudtaget eller??? det gällde tips på TÅRTA! förstår du lilla etta me kokvrå?????
en katt skulle kanske visst föredra en dillkvist på maten.... ser ju trevligare ut!
vad det låter på dig så verkar du tro att en 1 åring inte fattar nåt! men där har du fel..väldigt FEL, min dotter fattar mycket-vägrar äta barnmat men ääälskar hemmagjord mat tex...hon uppskattar absolut ett barnkalas med lite kompisar,ballonger,äta lite tårta och få paket och vara medelpunkt! du har inga barn va??? misstänker det .....
mamma me tre:
Jag har en dotter och jag vet mycket väl att en ettåring knappast är medveten om sin egen existens.
Däremot kinkar de, ibland vill de inte äta en viss sorts mat osv.
Att de däremot skulle vara medvetna om vad det är för tårta, att de överhuvudtaget fyller år är rent nys.
Vid ett år har de lärt sig att känna igen vissa smaker, dofter, ljud osv. Det är det enda.
Tidens gång känner de överhuvudtaget inte till.
Etta med kokvrå:
har du en 1-åring? vad jag förstår av din press så har du det inte och jag tycker banne mig du inte ska utala dig om en ett års tårta då du verkar tro att en ettåring inte förstår ngt! de är kloka små vareslser och förstår mer än vad du verkar fatta och tro så att utala sig över huvud taget om en tårta till en ett åringr som om inte annat är en VÄLDIGT speciell dag i barnets och förälderns liv på ditt sätt är VÄLDIGT dumt.
skärp till dig om du inte har NGT vettigt att komma med!
*suckar över en del vuxna människor som beter sig som en trottsig 3 åring*