• Future

ÄD-listan Del 3

Caja, jag kika ju lite på den andra tråden och det verkar ju som om det kanske är tvillingar!!! Du måste komma tillbaka och berätta när du vet!

• Future

Mini: Känner igen mig så med dig. Har skumma drömmar och har vaknat kl 5 två dagar i rad. Somnade på flyget i morse och vaknad av att någon ropade mamma på mig... Det var en dröm, men rätt så skum!
    Ja, vis av erfarenhet så kan ju alla symptom vara pga av de kära hormoner man proppar i sig. Men det finns ju ett litet hopp så klart!
    Japp, om en vecka är det testdags! När har du testdatum Mini?

Kramar till alla

• Future

Håller tummarna för dig Skrattsessan. Om du hade HCG i blodet så har ju något hänt, för progesteron och progynon kan inte ge utslag på de mätningarna. Hoppas, hoppas det går vägen för er vännen. Stor kram

Ammi: Jag hoppas verkligen att det blir positiva besked från kliniken och att ni kan köra enligt schemat! Kram

Hur går det för ni andra som ruvar nu? Är fortfarande extremt trött och försöker förtvivlat att inte lyssna på symptom, men det är ju lättare sagt än gjort. Ja, ja, på onsdag är första testet så får vi se.

• Future

Jag känner med er Skrattsessan och Ammi. Skrattsessan, kan du inte gå till en annan klinik som har bättre mätverktyg så att du kan se exakt var nivån ligger? Usch, blir så arg på läkare/kliniker som är så nonchalanta inför din situation. De som jobbar heltid med det här borde ju veta att det är ett helvete att inte få raka besked. Söta dig, skickar stora kramar.
    Håller tummar och tår här borta för er båda.

• Future

Åh nej vännen. Ammi, du ska se att de hittar något annat sätt att stimulera din slemhinna. Många kramar

• Future

Jag håller tummarna också Mini!!!

Idag tjuvtestade jag tyvärr, och det blev minus.. Men det är ju fyra dagar innan testdag, så det kanske är lite tidigt. Men jag hade aldrig känt mig så övertygad om att jag var gravid, men nu är ju förväntningarna lägre. Men jag är inte deppig, utan får se vad som händer på onsdag.

Men jag har en fråga till er. Har någon av er fått jätteont i brösten typ dag 10 som ett symptom av medecinerna? Jag har inte känt något i brösten förrän typ dag 9-10 och det blir mer och mer ont. Och då tänkte jag att det måste väl ändå vara ett riktigt grav.tecken, men det kanske det inte behöver vara? Det står ju i FASS att bröstspänningar kan vara en biverkning av Progynon, men borde det inte kommit tidigare då. Och jag har aldrig fått ont i brösten av progesteron, bara av ägglossningssprutorna och då klingade de av typ dag 9-10. Det är ju bara att vänta till på onsdag och se...

Kram

• Future

Tack MissC! Nu blev jag lite gladare! Hoppas att vi får samma fina plus som ni fick!

Svar på tråden ÄD-listan Del 3