• Lovli

Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2

Här hänger vi kvar allihopa Skönt att ha några att prata och reflektera med! Stötta och gnälla med varandra

Kika gärna in i den gamla tråden och läs lite där om ni vill
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21307924.html

• Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2
  • Sootie

Mozter- om du kollar på ditt inlägg så står bm i en annan färg.. Klicka på det så får du upp en hel ordlista! Lycka till!
    Kram

• Sootie

(ok jag vet att jag har skrivit samma inlägg i en annan tråd )
    Ringde idag till SU.. Om vi ville kunde vi få en tid den måndag 25e, problemet är bara att min man åker bort i en månad(!!!) helt opassande.. Om vi åker på kvällen fre den 21e.. Hur otur är det.. Men som bm sa, har man väntat så länge kan man lika gärna vänta ett par veckor till!! (eller hur?!)
    Hon var iaf gullig ändå och lovade(!) att hon skulle ringa om det blir någon återbud på dubbeltid innan vi åker! Hoppas hoppas hoppas!

Så så ligger det till här...

Kram

• Lovli

jaha men det va ju typiskt.. men som du säger då kan man vänta lite till om man ändå väntat! Hoppas att dom ringer och ger er en tid innan då! Kram!

• Nellansmamma

Hej tjejer.
    Hoppas allt e bra med er.
    E inne i en sån period då man bara vill skrika.
    Två tjejer på mitt jobb e gravida. Känns så himla jobbigt..
    Den ena tjejens graviditet va planerad medans den andras va oplanerad.. Fy vad man känner sej falsk när man gratulerar o säger gud va kul för er.. Känner mej som ett monster.
    Nä fy va ja klagar o gnäller. Hur går det för er andra?
    Själv ska vi till cura imorrn o få reda på proverna. Nervöst.

• Sootie

Hej
    Pidsi- då måste du berätta i morgon hur det gick!! Fy vad jobbigt,tur att man jobbar ensam
    Själv vill jag bara skirka för att jag så gärna vill ha en tid.. Det finns en som är precis dagen efter vi har åkt.. Hur kul är det?! Otur eller vad. Ibland känns det som det verkligen inte är mening att man ska bli med barn. Fast det ska jag allt kämpa emot!! Kan vi inte bara få en tid dagen innan, ber..

Kram

• Nellansmamma

Sootie- nä fy va taskigt d måste kännas. ja hoppas oxå att ni får en tid innan ni ska iväg. håller tummarna.
    klart ja berättar va som händer.
    håller me dej, ibland undrar ja om det verkligen blir vår tur att bli gravida.
    kram

• Sootie

Hej pidsi!!
    Nej nu jäklar! Klart att det är våran tur att bli gravida!!
    Vi har ju väntat grymt länge allihopa!
    Sprider lite plusfaktor här inte.. (inte för jag har nån då men ändå..)
    Kramar

• Nellansmamma

sootie- ja då har vi fått svaren i dag. önskar att ja sluppit o fått reda på dem. kan juh börja med att ja har pco, har lämnat prov för att kolla upp min sköldkörtel. min läkare trodde att den oxå va en del av problemet. så d återstår att se.
    min sambo hade ingen sperma i sina prover han lämnat. så han producerar antagligen ingen sperma. han ska in till umas i malmö o göra en ordentlig undersökning. de ska ta reda på om d e ngt som blockerar spermerna att komma fram eller om d helt enkelt e så att han inte producerar nån..
    så du kan juh bara föreställa dej hur vi mår just nu. gråter typ hela tiden.
    hoppas verkligen era resultat blir bättre.

• Sootie

Pidsi vännen!!!
    Så många kramar till dig!!! Finns här för dig det vet du!
    Fy vad jobbigt.. Hoppas att det bara är en blockering hos honom..
    Åh jag skickar lite mer kramar och hoppas att det ska lösa sig för er, fast förstår samtidigt hur jäkligt det måste kännas just nu!! Kram

• Lovli

pidsi- usch va tråkigt!! jag säger som sootie hoppas bara det är en blockering!! jag ska hålla tummarna att det är så det är! Kram på dig gumman!!

Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2