• Lovli

Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2

Här hänger vi kvar allihopa Skönt att ha några att prata och reflektera med! Stötta och gnälla med varandra

Kika gärna in i den gamla tråden och läs lite där om ni vill
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21307924.html

• Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2
  • P i x i e

Lovlie -  ja det ser inte bättre ut... men vi har inte går över de där 3 månaderna som vårdgarantin innefattar iaf, kolla remissen den är ju inskriven 23juli, men borde ju iaf få en tid... men till mig sa hon att de brukar klara att ge alla en tid innom tre månader så ni borde ju få en tid ni med snart med tanke på att du ringde i maj liksom...
    Jag skall försöka hinna ringa i morgon, sov länge i dag å så hade jag en klipptid...så nu e man fin i håret iaf=D

and then I told myself - of course I deserve it!
  • Sootie

Hej vänner!

Ja hans prover var bra så det var skönt!
    Min op blir väl om en månad eller två.. De ska ringa om tid!

Nu åker jag bort men kommer hem igen den 2 okt!
    Tack för allt stöd och lycka till!! Kramar

• P i x i e

lycka till sootie... undrar vart du skall=)?

• Lovli

sealion & kotten75- välkommna in och hoppas ni lyckas med snart! väntan är jobbig men då är det skönt att kunna komma in här och lätta sitt hjärta!

sootie- usch det lät inte skoj! jasså vart ska ni då? hehe nånstans och koppla av hoppas jag

Sugarrush- ja man borde höra nått snart.. Jag får ringa här nån dag.. å så skönt att klippa sig och göra sig fin Blev du nöjd då?

• P i x i e

Ja, jag var påväg å ringa..men så kände jag att jag vill inte va den däe 'jobbiga' patienten...fast jag borde det... mår piss just nu... 18månaders kris typ... har äl nu i dagarna, men det käns som om man kan skita i allt...kommer ju ändå inte bli något av det ju...
    orkar inte det här.. man skall inte behöva kämpa ju *gråter en liten svätt*
    uch... och så fick jag höra av mamma att dom var iväg igår å hjälpte min bonusbror och hans..håll i er, gravida flickvänn att handla sig ett hem på ikea..dom skall ha barn i december..ett 'one night'...men håret blev bra iaf.

• Lovli

Sugarrush- KLART vi kommer fixa detta! jag vet det känns förjävligt att vi måste kämpa och kämpa och vissa blir det bara dom tittar på en snopp.. Jag tycker du ska ringa för det är säkerligen fler än du som ringer och undrar varför dom inte hört nått.. både du och jag vet ju att det stället vi ska till inte är så bra på att höra av sig uppenbarligen
    åhh men jag vet att det inte är lätt.. *Kramar om!!*
    jag kan inte se en bebis utan att få tårar i ögonen och nu ska jag gå brevid en graviditet igen.. min bästa kompis är ju gravid i vecka 13.. så nu ska man gå brevid och kolla igen..

• Lovli

Hur är det med er alla nu då? det blir så tyst här ibland Kram från mej!!

• Lovli

men vart har alla tagit vägen?
    va och gjorde halkan igår iaf så nu är det bara uppkörning kvar Skönt snart har man plastkortet

• P i x i e

Känner du dig ensam Lovli, här är jag iaf, har jobbat lite intensivt nu..å så har vi stegräknartävling på jobbet, så när jag inte jobbat el sovit så har jag promenerat runt älva!
    å så har jag 'lyckats' gå upp 2 kg för man blir ju sååå hungrig av att gå...typiskt!
    Grattis, så då får man snart akta sig när man går över vägen då;)
    Hur är allt annars, inte hört något från gyn?

krameli kram!

• Lovli

Sugarrush- jaaa lite ensam kanske
    haha jasså så då har du gått upp då typsikt säg, när du varit så duktig..
    ja nu öppnar ju de nya gymmet snart.. eller öppnade det igår kanske.. får man väl försöka gå dit och va nyttig..
    ja då får man akta sig haha om jag nu får det då
    Jo här rullar det på.. inget nytt från gyn nä.. Har ni hört nått eller? usch vissa dagar är bättre än andra.. hur mår ni då? fattade de för att du inte alls va glad sist du va inne och skrev.. jag har får mens nu igen iaf.. i onsdags kom den..
    men vi känner oss inte så stressade längre.. det är ganska skönt faktiskt.. men ibland blir jag det och skit lessen.. speciellt nu med min bästa kompis som ska på sitt första ultraljud nästa vecka.. vi skulle ju ha först jag kan tänka då.. retsamt.. tur man kan komma in här och gnälla
    Kram!

Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2