Livsglädjen skrev 2007-09-28 14:12:31 följande:
Min kompis fick en känsla av att hon inte skulle kunna föda vaginalt när hon var gravid med sitt första barn. Hennes mamma är för trång och har fött fyra barn med snitt. Efter mycket envist tjat från hennes sida så röntgades hon och det konstaterades att hon också var för trång!!!Triumf, hon får planerat snitt! Sedan tar coolingen och sätter ett barn till till världen ett och ett halvt år senare (med snitt förstås!). Nu på tisdag ska hon snittas för tredje gången, YES, vilken kvinna! (och jag är kompis med henne )Klart man ska snittas, jag fegade ju lite när läkarna funderade på att snitta mig i vecka 22, men kom ju på bättre tankar i vecka 28 och blev "EN RIKTIG KVINNA" )Bricka fick jag inte på det första sjukhuset (där jag snittades och kräktes efter uppvaknandet), men på det andra sjukhuset kom den söta mattanten med blommor (!), flagga, vackra mackor och god dryck cirka 24 timmar efteråt...)(Vad är det förresten med alla konstiga inläggare som tycker att TS m.fl. är en idiot som skriver som hon gör? Orkar de inte läsa hela trådstartstexten och klarar inte av att läsa under vilken rubrik som tråden ligger? *funderar*)
Manga pluspoäng dâr till dig..speciellt att du bytte asikt och blev modigare men även för att du har den goda smaken att umgas med râtt folk!!
Det är ok att kalla mig idiot, skrev ju i TS att det var ok att bli tjurig för att jag har rätt