Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Nisen skrev 2007-10-07 20:49:07 följande:
    Hur födde du då??? Du kan ju inte jämföra om du inte varit med om både snitt och vaginalt!
    Joda..har du läst TS?
  • siamusen
    Livsglädjen skrev 2007-10-07 21:45:35 följande:
    Åh, varför nämnde du dem? Nu väntar jag på såna också! *vill ha*
    Det vill väl alla! Stâll dig sist i kön lixom!
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-07 22:22:37 följande:
    Men vad är riktigt jävla fegast då? Jo, MÄN! De föder inte barn alls de jävlarna. Jävla glidarjobb att puffa in spermierna och sedan kolla på medans mamman till barnet kräks och allt. Inte fan blir hans tuttar sedan söndersugna och sladdriga. Nä, män. Sicka odjur.
    De kan fa en cykel utan sadel och köra cross pa ekrarna
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-07 22:33:19 följande:
    Fan, jävla män. Sitta bredvid. Jobbigt va? Så fort de är pappalediga blir det kallade "duktiga". Nä fy fan. Snitta upp buken på dem alla. Så får de iallafall vara med om en låtsasförlossning
    Min var inte ens med pa nagot av snitten. Han gillar inte sjukhus.
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-07 22:36:18 följande:
    . Vad ska de få snitta på proppen då?
    Han ska fa buken uppskuren 2 ganger, samt lite rödmyror och en myrslok i urinröret.

Vidare ska jag bli gravid med hans bâsta vän för att sedan snittas pa makens skrivbord pa jobbet. Med en stor hund brevid för det är maken rädd för.
  • siamusen
    mammacatta skrev 2007-10-08 10:06:12 följande:
    Tråd är fusk - han får silvertejpa!
    fast jag vill helst ha Bamseplaster!
  • siamusen

Lâste att det är 50 ganger sa stor risk att livmodern spricker för oss som snittats!

Snacka om att vara riktiga kvinnor!! Var stolt ni andra ocksa!

• siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-25 09:37:57 följande:
    sitter du fortfarande siamusen och framhäver din livmoder? ;p
    Inte bara min livmoder utan âven mitt kurage!

Fick order om det till och med

Tycker det är bra att omvärlden ser vilka tappra och modiga kvinnor vi är och att vi ântligen far uppskattning för att vi är bâttre môdrar!
  • siamusen
    Hägris skrev 2007-10-25 11:04:47 följande:
    Till dig för det!!
    Tack
  • siamusen
    Livsglädjen skrev 2007-10-28 21:08:40 följande:
    Åh, härligt att ni inte har gått ifrån att visa hur RIKTIGA kvinnor föder! Jag blev lite orolig där ett tag när tråden somnade till...Jag har två kompisar som fått barn alldeles de närmaste dagarna. Den ena kan jag stolt berätta att hon efter misslyckad igångsättning födde sitt första barn och det med SNITT, den andra var inte lika framgångsrik, utan födde vaginalt sitt tredje barn... Dessvärre tror jag inte att hon kommer att ge sig på ett försök till att föda (fast man vet ju aldrig )
    Grattis till hâlften av dina vänner
  • siamusen

Hur gar det för er alla chickens?

• siamusen
    LyNxQ skrev 2010-04-08 14:37:04 följande:
    Nästan så jag skäms eftersom jag fött båda mina barn vaginalt..(fast jag har ändå ett tjusigt jättesnitt på magen efter ha opererat ut en jävla spiral)men jag tycker att det är tufft att snittade mammor får ta hand om barnen helt själva när pappan börjar jobba igen efter de futtiga 10 dagarna..Då har ju magen bara börjat läka ihop sej ju!Fegisarna som föder vaginalt är på sin höjd lite stela och lite ömma i underlivet
    Ja men precis! Vi snittkvinnor ÄR mer kvinnor och först och främst mer MAMMOR än ni andra.

Fast spiraloperation ger dig en liten silverstjârna i kanten för ett bra försök i varje fall. Grattis.
  • siamusen
    Helene70 skrev 2010-04-08 14:40:00 följande:
    Är detta en skämttråd?Vad spelar det för roll hur man föder?
    Tja, det är lite fusk och räkmacka att bara lâmma ut den med ett kâckt mmmmmaajaj till skillnad fran oss andra som blir sprättade. Läste du inte TS?
  • siamusen
    LyNxQ skrev 2010-04-08 14:45:44 följande:
    Men allvarligt talat! Får ni inget "firande-fika" efteråt? (macka, kaffe, cider och flagga)(inte ens när ni slutat att må illa från ev narkos?)
    Nej.

Inte ens narkos far vi utan en elak spruta i ryggen. Hade vi fått narkos hade ju atminstone DET varit roligt.

Men,men, âlskar man sina barn så uppoffrar man sig. Till skillnad fran en del andra alltsa...
  • siamusen
    psychocandy skrev 2010-04-08 14:46:16 följande:
    Glöm inte det här med orgasmer under vaginalförlossningar. Något sådant hör man aldrig talas om i samband med snitt.
    Sant sant! Maste nog läggas till TS.
  • siamusen
    Livsglädjen skrev 2010-04-08 18:37:45 följande:
    Jag har lyckats med ett snitt till (2009)! Första; min son i v28+5 (narkos) och andra; min dotter i v25+2 (spinal).Skulle det av någon anledning bli fler barn så är jag ju garanterad ett tredje snitt (men i så fall ska jag försöka vänta något längre med att tvinga ut barnet, de blir så förskräckligt små om man föder före vecka 30)!!!Vilka fler i denna tråd har flera snitt (vet med säkerhet att det är andra som har minst två snitt sedan förut)?
    Ja, jag lyckades ocksa snittas en gang till. Första september 2008, precis ett år efter trådtstarten. så jag lärd emig verkligen av denna tråd att snitt är den rätta vägen om man vill vara en riktig stark kvinna.

Eller hur Mamsie?
  • siamusen
    Tygtiiger skrev 2010-04-08 22:23:36 följande:
    Oj. Jag inser nu att jag måste outa mig som vaginalpervers. Finns det hjälp att få inför nästa graviditet?
    Du kanske kan hobbysnitta dig? Ta ut en liten blindtarm eller galla eller nagot?
  • siamusen
    Tygtiiger skrev 2010-04-08 22:39:29 följande:
    Ja... jag känner ju ett par kirurger, men räknas det verkligen om det inte är en gynekolog som gör det??
    Halvräknas.

Annars kan du ju fejka en graviditet och kräva snitt. Huvudsaken är ju själva snittet. Att det sedan inte finns nagot barn att ta ut är ju mindre viktigt.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!