Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

mickans skrev 2007-10-05 11:53:28 följande:
    Jag funderar skarpt på att skaffa ett till enbart för den goda gärningens skull. Ska kolla med maken vad han tror, har iof svårt att tro att han skulle tycka det var det skulle vara det minsta märkligt att vi ska skaffa barn för snittet. Skulla han mot all förmodan tycka det så har jag jue hur många argument som helst nu .....
    Ja, karlar kan ju vara lite tröga ibland men det ska nog inte bli nagra problem

BRA att du ska föda med snitt. Kommer du äntligen fa kânna pa hur det kânns att vara en RIKTIG kvinna!
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:15:08 följande:
    Då kanske man kan få lite stöd här då.Okej, min situation:Min fru är gravid med vårt första gemensamma barn. Vi har sedan länge varit överens om att hon tar graviditet och trotsåldrar och jag förlossning och amning. MEN, nu säger minsann frugan att det blir SNITT????!!! Jag vill krysta och skrika ut barnet, inte ligga med benen i kors och låta en läkare karva ut den.Vad ska jag göra?/Orolig
    Vill du vara en riktig kvinna sa föder du med snitt. Vill du vara nagon slags sous-feminin figur sa föder du vaginalt.

Din fru har rätt...bara att acceptera.
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:18:28 följande:
    Okej. Men om jag nu går frugan till mötes, kommer hon tro att hon alltid kommer kunna köra över mig? Sous? Betyder det inte typ förste eller något sådant???
    sous betyder under.

Inte kommer hon våga köra över dig när du visat att du var modig nog att föda med snitt och när du visat att är en riktig kvinna.

Föder du vaginalt sa vet hon ju att du är en fegis lixom.
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:24:18 följande:
    Typiskt oss svenskar att förhöja saker som inte är. Precis som påståenden att de som föder vaginalt minsann är de sanna tappra kvinnorna. *Fnyser*
    lôjligt!!
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:26:51 följande:
    Har jag gjort serru. Något annat du vill dela med dig av?
    Hon hade lite fina kort härom dagen...
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:30:30 följande:
    Ja men jag vill ju inte få en massa infektionssjukdomar, ärr och annat. Jag vill ta den lätta vägen och föda vaginalt. Löjligt att man måste förklara det. Tycker jag asså. Helst vill jag gå över ett par veckor också så jag hinner bli riktigt jävla fet och svullen.
    Tror du att hela livet är ett rosa fluffigt Barbiemoln eller? Dags att vakna upp och bli vuxen (dvs snittad).
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:34:25 följande:
    Men men men. Jag vill bo i min fluffvärd med knipövningar varje dag.
    Och då får du tåla att din fru inte tycker om dig...så är det bara.

Tycker du ska lyssna pa din fru faktiskt. Hon HAR rätt och , ta inte detta personligt, men hon är smartare än du va?

Läs det som star ovan langsamt om du inte förstod första gangen.
  • siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-06 20:36:32 följande:
    Va?hela livet är väl som ett rosa barbiemoln?
    Nej!

*styrkekram till dig*
  • siamusen

KarJuck- har du kommit till insikt ännu?

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!