• MissJO

    Vi som gillar Dunnis kläder del I

    Tycker allt det är dags för en Dunnis-tråd - finns ju för Me&I och tradera och allt vad det nu är-

    Jag älskar kläderna- särskillt höstkollektionen!

     

    OBS!!! DET ÄR INTE TILLÅTET ATT GÖRA REKLAM - HÄR PRATAR VI OM ALLT UTAN FÖRSÄLJNING--  OBS!!


    vi delar med oss av bilder och allt vad nu vi vill göra

    KRAM KRAM PÅ ER


    ♥ *Théa* ♥
  • Svar på tråden Vi som gillar Dunnis kläder del I
  • mican

    Puffar lite för Tråden!


    ♥ Min Familj Rockar! ♥
  • lij

    Ska också hämta ut mina brallor etc idag, ska bli kul att se dem "live" Är poplinbrallan lika snygg som i broschyren??

    Mican: Kommer maila över lite news idag, har även svarat dig angående tjejen i Eskilstuna!! Det vore toppen, jag har även hand om södermanland!

  • mican
    lij skrev 2007-09-10 09:14:54 följande:
    Ska också hämta ut mina brallor etc idag, ska bli kul att se dem "live" Är poplinbrallan lika snygg som i broschyren??Mican: Kommer maila över lite news idag, har även svarat dig angående tjejen i Eskilstuna!! Det vore toppen, jag har även hand om södermanland!
    BYXAN ÄR BÄTTRE!!!
    ♥ Min Familj Rockar! ♥
  • mican

    Puffar fram tråden lite!


    ♥ Min Familj Rockar! ♥
  • MissJO

    åååå vad jag älskar den nya kollektionen sååååååååååååååå mycket- nästa månad tänkte jag att jag skulle handla allt det jag vill ha då landar det ungefär på 1800 - så det blir nog så- de var ju så schyssta denna gången!!--

    VILL HA NUUUUUUUUU hehe

    ni andra då?? vad har ni inköpt???

  • Fam Vollmer
    MissJO skrev 2007-09-12 16:20:13 följande:
    Inhandlat skall det stå
    än sålänge inget men har oxå kollat ut det jag vill ha o med min rabatt hamnar jag på 1500:- ungefär känns överkomligt men sambon är nog inte så förtjust har precis haft stort bröllop så banken är lite rånad för tillfället
  • mican

    Jag har köpt punk mössor, randiga mössorna, punk t-Shirtar, randiga tröjor att ha under puntröjorna, Svarta armybyxorna, och randiga scarfs!


    ♥ Min Familj Rockar! ♥
  • MissJO

    då förstår jag att du inte prioriterar kläderna hehe

    jag har redan handlat för typ 1600 hehe- men så är det - gillade det mesta denna gången- helt sjukt kul.!!

    Fam Vollmer skrev 2007-09-12 17:37:29 följande:


    än sålänge inget men har oxå kollat ut det jag vill ha o med min rabatt hamnar jag på 1500:- ungefär känns överkomligt men sambon är nog inte så förtjust har precis haft stort bröllop så banken är lite rånad för tillfället
Svar på tråden Vi som gillar Dunnis kläder del I