Ullaredstråden volym 4
Ja det såg jag med nu Vad. synd. Ville också sett den en gång till.
Ja det såg jag med nu Vad. synd. Ville också sett den en gång till.
Mandala Jag kan kolla. Åker idag men kommer hem på söndag så jag kan inte svara förrän då.
Tainted Ja så brukar finnas vid handdukar gardiner osv.
Jie är på Gekås just nu, så du får kankse vänta med att fråga.
februari 2008 skrev 2007-10-11 11:42:32 följande:
Jag kan kolla det också eftersom min lillatjej MLP-galen just nu.
Där var i alla fall filmer där i våras och egentligen köpte jag den till mig som nostalgi men den blev snabbt T:s favorit. Storebror däremot tycker att den är pest och pina ![]()
mandala Det var jag. har inte orkat logga in förrän nu.
Bratzdockor kostar 79.95
Vilken helg. Jag ska försöka lägga upp bilder men det går inte på min vanliga dator så jag ska försöka lägga upp på en del.
Jag fyndade i alla fall en grön jacka till mig för 99 kronor, ska lägga upp bild när det funkar. Och på scorettoutlet fyndade jag svarta stövlar för 180 kronor helt släta eller hur man förklarar. Ord outlet pris var visserligen bara 300 och det var ju Peperoni skor som inte brukar vara så dyra ändå. Men för 180 kronor kvittar det ju om dem inte håller så länge.
På Sko-Boo fanns det olika bruna färger på stövlar för 99 kronor, jag har inga mörkbruna så jag velade lite men det blev inga.
Caspers skidset fick bli i storlek 120 för det var riktigt stort i storleken, Även Thindra fick i storlek 120 och det var inte lika stort. 249 kostade bådas.
Jag köpte jättefina, tjocka hundbäddar (supertunga) till min hund med avtorkbart tyg. 69 för 80*80 och 99 för 80*120. Fanns i svarta, beige och mörkare nougat. Jättefina och superbilliga. Jag tänkte att om inte hunden gillar dem så kan barnen ha dem som liggkuddar framför tv:n.
Massor med godis blir det ju alltid för vår del för vi äter ju alldeles för mkt sånt.Och lite ljus och ljusbrickor.
jag tyckte inte riktigt att jag hann gå igenom allt utan var alldeles för ivrig.
i vanliga fall när vi är där uppe så länge så brukar det inte vara så mkt folk men denna gång var det mkt folk i affären alla dagarna men bara kö på lördagen så då väntade vi ju till den hade släppts innan vi gick in. Den släpptes kl 14.
Mvh Ann
smurfan Jag håller med. Mer folk än vanligt Även Torsdag fredag och lördag när jag var där. Så lång kö som i lördags har jag aldrig sett. Ingen kö i torsdags och fredags men ändå mkt folk.
I bildtråden kan man ju skriva att man har bilder i sitt galleri så vet alla det så behöver man inte leta.
Där varjätte fina ganska stora soffkuddar i nåt tjockt tyg. Kändes lite som tjock stickat, i rött och svart med en stor vit stjärna på för 79.95. Ångrar att jag inte köpte ett par stycken.