• Mikah

Ullaredstråden volym 4

Aha Tar det två timmar uppåt för dig med. För oss tar det nog 2 1/2 men bor ju på östkusten i landskapet längst söderut i Sverige. Ja vi har ju vagnen med för att kunna shoppa i fler dagar . Bra när man kan prova på kvällen och sedan lämna tillbaka om det behövs.
    Men en dagsutflykt med en kompis är ju inte nåt man tackar nej till heller förstås

• Mikah

Amanda. Ja det är ju så det är tyvärr. För dem riktiga fynden tar ju slut så man kan inte lämna vagnen ur sikte.

• Mikah

För oss har det alltid funkat bra att ha våra barn med. Men sen är vi ju alltid med min makes föräldrar och bror med familj och nästa vecka blir det även den tredje broren med sambo. Så om nån är kvar på campingen så är barnen där ibland. Eller så turas dem att gå i affären med oss eller sin farmor. Dem får ju också välja en del kläder själva så dem har varit ganska tåliga tycker jag.

• Mikah

Ja Vi har i alla fall inget annat val än att ha dem med när vi är där. Har inte jättemkt barnvakter. Och hittintills har dem bara surat lite ibland och då kan man gå och leka på lekplatsen utanför. Nää Det har i alla fall inte känts som tortyr.
    Nä som sagt, heartbeats för ditt barn kan det ju kännas som tortyr men inte för mina. Jag vet vad som är tortyr för ett barn och har upplevt en till stor del otrevlig barndom. Så tortyr är absolut att ta i.
    Använd gärna andra ord.

• Mikah

Ni som har varit där. Fanns det piratregnställ istörre storlekar också typ 120 och 130? Jag såg en bild på nån som hade köpt ett regnställ med en pirat på.

• Mikah

Jag vet inte om det var dem för jag kommer inte ihåg vem som hade bild på regnställen. Jag kan ju blanda ihop det med nåt annat. men jag ahr hört att det såldes mkt från Gekås på tradera men man vet ju inte vad om man inte varit där på länge eller sett bilder här

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4