• Mikah

Ullaredstråden volym 4

Valkyria. Klart att det räcker. Problemet brukar vara att man handlar så mkt mer än man tänkt men håller man sig till det man ska så räcker det.

• Mikah

chillie. Du har ingen gästbok så jag skriver här. Jag ska upp nästa vecka till Ullared och eftersom jag har för mig att vi har pratats vid i en tråd i våras och att vi bodde ganska nära. Så vill du skicka bud är det ok.

• Mikah

Jag anser att schampo och tvål är onödigt att köpa där men vi har ju Rusta här och det är lika billigt tycker jag. Fast jag brukar ju köpa nåt till håret på Gallerian där dem säljer Frisörshampo. Ovanför scorettoutleten.

• Mikah

min svärfar har förresten bokat tid på Glasögonfabriken nu när vi ska upp. Och skor måste jag köpa ju. Synd att dem inte har barnskor på Scorettoutleten. Näää nu kan jag snart inte vänta längre. Min enda fasa blir kylan på morronen när man ska upp

• Mikah

Valkyria Hehe Min systerdotter heter Mika fast utan H. Men jag satte dit ett H till mitt nick som ni ser.

• Mikah

Ni får inte göra så Jag shoppa där på torsdag och fredag. Jag vill inte att det ska vara tomt. Ni stressar mig.

• Mikah

Ja visst blir man Mirris. Och innan man har hunnit dit så längtar man så det ilar i magen

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4