Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden volym 4

Japp, det är stängt på lördag. Det står på deras hemsida.

Skog skrev 2007-11-01 16:58:59 följande:
    hallå alla e ullared stäng nu på lördag/söndag vet att de stängt på söndagar så men eftersom de e e lördag/söndag e de stängt då med?
  • kattengustav

När jag var där hade dom nästan inga kläder till tjejer stl. 116 men massor i stl. 104-110.
    Men det var ju i september, så det är ju ett tag sedan.

CamoMillan skrev 2007-11-02 15:15:23 följande:
    Jag kom hem från Gekås i går. Mycket folk var det så stundtals så fick man stå stilla i 15 minuter ca för man inte kom nånstans på vissa ställen . Men vi hade tid så det var lungt. Jag hittade mycket fint men tycker det är så himla dåligt med kläder till tjejer i st 104 & 110. Hittade ett fint flecceställ i rosa/brunt men Alfons iallafall för 79 :-. Mycket till hemmet hittade jag
  • kattengustav

Den finns bredvid damunderkläderna och ja, det är där alla baby saker finns. Utom kläder då förstås.

Sony skrev 2007-11-03 09:58:56 följande:
    tittade på deras hemsida att dom har an avdelning som heter baby Vad finns där? Är det där alla lakan och spjälskydd och sånt finns?
  • kattengustav

Det var jag. Från Borås åker ni väg 27 mot Växjö, sedan tar ni av mot Svenljunga och i Svenljunga kör ni bara rakt fram i rondellen, sen är det bara att följa skyltarna mot Ullared eller så står det Älvsered är inte helt säker. Men den går mycket fortare än över Varberg.
    Hoppas ni hittar rätt väg. Och att ni får trevligt i Ullared.

petray80 skrev 2007-11-04 07:43:10 följande:
    idag bär det iväg mot borås, där vi sover på hotell. Så i morgon kl 8.00 står vi utanför ullared. Ska bli så skoj!!  Det var nån här inne som tipsade på en snabbare väg mellan borås och ullared, men jag kommer ej ihåg vem det var. Nån?
  • kattengustav

Högst 1 timme. Det är vad det tar när jag åker dit ner. Det är ca 7,4 mil dit ner den vägen.

petray80 skrev 2007-11-04 09:28:11 följande:
    hur lång tid tar det ungefär?
  • kattengustav

Finns en svart och den kostar 99 kr.

Hamremamma skrev 2007-11-04 18:16:16 följande:
    Finns det några skötväskor där nere? Och till vilket pris?
  • kattengustav

Fårskinnet kostar 229 kr och jag tycker det verkar kanon. Har ej använt det än eftersom att jag inte ska ha min lilla förrän den 27 januari, men jag ska använda den istället för åkpåse.

Loovi skrev 2007-11-04 23:26:36 följande:
    bärselet undrar jag också över!Och även ni som köpt fårskinn.. hur mycket kostar det och är det prisvärt? =)
  • kattengustav

Jag har köpt raggsockar där nere till bebisen och till barnen här.

Amathea skrev 2007-11-05 10:36:14 följande:
    Är de ganska tjocka sockar?Fördelen med riktiga ullsockar är ju att dom är tunna men ändå varma.
  • kattengustav

Det kostar 229 kr, har tyvärr ingen bild på det.

Loovi skrev 2007-11-05 11:44:57 följande:
    någon som har bild på fårskinnen föresten? Vad var priset? ca 300 skrev någon?
  • kattengustav

Ja, det gör det, men dom är inte billiga. Tittade på dom, men jag köpte ingen. Tror till och med dom är billigare på IKEA.
    Man var tvungen att köpa till så många extra grejer för att den skulle bli tillräckligt stor.

angelica 85 skrev 2007-11-05 19:09:07 följande:

Någon som vet om det finns grindar på Gekås?? Sådana man sätter för en trappa...*åker om en vecka*
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4