Ullaredstråden volym 4
Lite onödigt att köpa åkpåse nästan ett helt år innan du behöver den. Men du gör ju som du vill.
Lite onödigt att köpa åkpåse nästan ett helt år innan du behöver den. Men du gör ju som du vill.
Jag har köpt och ska ha istället för åkpåse. Jag tycker den verkar bra, har ju inte använt min än, men dom var väldigt mjuka och sköna.
Vad många som ska åka på måndag. Jag ska också ner dit då en sväng för att köpa julklappar.
Var hittade du det parekeringshuset/bilgaraget i fjol? Jag har varit i Ullared minst två gånger om året och det har aldrig funnits nått bilgarage vad jag vet. Parkeringen är ju gratis.
Ok, då fattde jag fel, det var inte alls meningen. Lite trött.
Jag ska dit på måndag, men kommer nog inte vara där förrän runt tolv eller nått. Tror ni det är mycket folk då? Om man tittar nu så ser det inte ut att vara speciellt mycket folk.
Det är inte alltid lätt när man inte får sova som man ska på nätterna pga. hundar som skäller och gnäller. Men det är ju uträtt nu så det var bara ett missförstånd.
Jag köpte min vinterjacka för 199 kr där nere, den är toppen tycker jag. Dom hade väldigt mycket jackor när jag var där. Men vet inte hur det är nu. Ska själv ner på måndag.
Klart du hittar julklappar till dom åldrarna. Beror ju lite på också vad du ska köpa, men leksaker brukar det alltid finnas eller kläder.
Sängen som fanns där när jag var där var trären som sniglar sängen på IKEA, såg bara en sort.
Ja, dom har barnvagnar, men vet ej hur dom är eller så för jag har inte tittat på dom.