Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden volym 4

Lite onödigt att köpa åkpåse nästan ett helt år innan du behöver den. Men du gör ju som du vill.

Sony skrev 2007-11-06 18:56:57 följande:
    Fårskinn eller fårskinnåkpåse??Vad ska man välja och varför? För och nackdelar? Sugen på att köpa båda men vad ska jag ha två till?? Därför undrar jag vilken som är bäst för en juni bebis
  • kattengustav

Jag har köpt och ska ha istället för åkpåse. Jag tycker den verkar bra, har ju inte använt min än, men dom var väldigt mjuka och sköna.

obelix skrev 2007-11-06 19:51:56 följande:
    Nån som har hört nått om deras fårskinns fällar? funderar på att köpa 2 till vagnen (en till max & 1 till Cajsa alltså) om de är bra
  • kattengustav

Var hittade du det parekeringshuset/bilgaraget i fjol? Jag har varit i Ullared minst två gånger om året och det har aldrig funnits nått bilgarage vad jag vet. Parkeringen är ju gratis.

okptr skrev 2007-11-08 09:29:18 följande:
    Finns det parkeringshus/bilgarage?? Vad kostar det??Vet att det fanns i fjol i allafall.
  • kattengustav

Ok, då fattde jag fel, det var inte alls meningen. Lite trött.

flisansma skrev 2007-11-08 11:31:36 följande:
    hon menar nog leksaksgarage
  • kattengustav

Jag ska dit på måndag, men kommer nog inte vara där förrän runt tolv eller nått. Tror ni det är mycket folk då? Om man tittar nu så ser det inte ut att vara speciellt mycket folk.

• kattengustav

Det är inte alltid lätt när man inte får sova som man ska på nätterna pga. hundar som skäller och gnäller. Men det är ju uträtt nu så det var bara ett missförstånd.

Du och Jag ver2 skrev 2007-11-08 12:16:13 följande:
    hihi....det var ju faktist lite roligt!
  • kattengustav

Jag köpte min vinterjacka för 199 kr där nere, den är toppen tycker jag. Dom hade väldigt mycket jackor när jag var där. Men vet inte hur det är nu. Ska själv ner på måndag.
    Klart du hittar julklappar till dom åldrarna. Beror ju lite på också vad du ska köpa, men leksaker brukar det alltid finnas eller kläder.

velmajan skrev 2007-11-08 14:16:26 följande:
    Funderar på att åka dit nästa torsdag - hoppas på att det inte är helt fullt med folk då.. Ni som nyligen har varit där; hur är utbudet av jackor för vuxna (behöver en ny vinterjacka) och finns det möjlighet att göra bort alla julklappsinköp där till barn i släkten(pojke på fem år, tjej fyra år och en liten ettårig tös)?? Skulle vara skönt att köpa allt på en gång...
  • kattengustav

Sängen som fanns där när jag var där var trären som sniglar sängen på IKEA, såg bara en sort.

Soulfly skrev 2007-11-08 16:07:36 följande:
    Har de vita spjälsängar där då? som ikeas gulliver eller va den heter,den som kostar 800kr på ikea.O hur e det med gosedjur på gekås? finns de några o vad e utbudet o ungefär va finns de för slags gosedjur? billigt?
    [/citat]

Jo,jag kan kolla läget hur det är med jackorna där. Hur mycket det finns och så.
    velmajan skrev 2007-11-08 14:29:00 följande:
    [citat]
    Har för mig att det fanns ganska mycket leksaker när jag var där sist, men det var drygt ett år sedan. Tänkte att det kanske är utplockat nu till jul?!?!Kan du inte kolla jackutbudet på måndag???*ler* Har sett andra som köpt sina jackor där, men det är inte säkert at det finns kvar när mankommer dit..
  • kattengustav

Ja, dom har barnvagnar, men vet ej hur dom är eller så för jag har inte tittat på dom.

happy73 skrev 2007-11-08 16:21:06 följande:
    säljer de barnvagnar där
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4