Ullaredstråden volym 4
Det blir nog trångt om ni skulle ha både kundvagn och vanlig vagn till honom.
Tror nog det kommer finnas lite kläder till honom också. Dom har mycket alfons åbergskläder där nere nu.
Det blir nog trångt om ni skulle ha både kundvagn och vanlig vagn till honom.
Tror nog det kommer finnas lite kläder till honom också. Dom har mycket alfons åbergskläder där nere nu.
Nu har jag lagt in lite nya bilder på mina fynd från i måndags för dom som vill se.
Jag var där också för ca 2 månader sedan, men då hade dom inte lika mycket fina saker till bebisen som nu.
Det mesta jag köpt är i strl. 68, men det fanns både mindre och större också.
I mitt galleri finns två par byxor som jag köpte i måndags. Dom fanns i mindre strl. också än det jag köpte.
499 kr kostar singstar. Kollade det igår nämligen.
Spel och sånt är nog lite olika, men dom andra sakerna är nog billigare över lag. Köpte bratz docka med ett ombyte för 119 kr, är inte helt säker på vad de kostar i vanliga fall.
Köpte också en barbiedocka med en häst till för 89 kr ungefär. Tycker jag är billigare än om man går till en vanlig leksakaffär. och jämför du med BR så är det stor skillnad.
Igår hade dom massa kläder i dom strl. Man lär ju få leta endel om man ska ha strl. 116 för dom hänger ihop strl. 104,110 och 116. Men jag hittade en hel del kläder i strl. 116 igår när jag var där. Så det behöver du nog inte vara orolig för. Dom höll även på att fylla på när jag var där.
Det finns bara varuautomater inne på gekås på två ställen.
Jag har aldrig sett några symaskiner där nere, men jag har ju inte tittat efter dom. Men är ganska säker på att dom inte har det. Tyvärr.
Flick kläder i strl. 98/104 finns det gott om. I alla fall när jag var där nere i torsdags.