Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden volym 4

Det blir nog trångt om ni skulle ha både kundvagn och vanlig vagn till honom.
    Tror nog det kommer finnas lite kläder till honom också. Dom har mycket alfons åbergskläder där nere nu.

Charro skrev 2007-11-14 13:26:05 följande:
    Kattengustav: Kanon! då vet jag att vintergaderoben blir räddad då Smultron: Haha, jo han lrä säkert prata med allt o alla o stoppa ner div. saker i vagnen. Smart att låta han sova i den funderade först på att gå ut o betala en vagn o sedan hämta hans vagn o in igen o lägga han där. Men helst vill jag inte ha med vagnen. så smart att sova i kundvagnen blir ju mysigt ovanpå alla kläder Nu ser jag verkligen fram emot att åka iväg...är inställd på en drös med folk när vi anländer men det löser sig, vi får dela på oss helt enkelt o ta gossen halva tiden var Nu ska jag kolla bak i tråden o skriva upp bra tips
  • kattengustav

Jag var där också för ca 2 månader sedan, men då hade dom inte lika mycket fina saker till bebisen som nu.
    Det mesta jag köpt är i strl. 68, men det fanns både mindre och större också.

Lindisgbg skrev 2007-11-14 14:10:41 följande:
    kattengustav-Vilka fina saker du köpt, vill åka till Ullared NU. Var där för ca 2 månader och shoppade loss dock inte så mycket till bebisen.
  • kattengustav

I mitt galleri finns två par byxor som jag köpte i måndags. Dom fanns i mindre strl. också än det jag köpte.

Skog skrev 2007-11-14 16:24:18 följande:
    ngn som vet om/vad de har byxor som funkar till vilket kön som på Ullared för nyfödd?
  • kattengustav

499 kr kostar singstar. Kollade det igår nämligen.

3småttingar skrev 2007-11-15 09:50:53 följande:
    Tack! Du har ingen som helst aning om priset?
  • kattengustav

Spel och sånt är nog lite olika, men dom andra sakerna är nog billigare över lag. Köpte bratz docka med ett ombyte för 119 kr, är inte helt säker på vad de kostar i vanliga fall.
    Köpte också en barbiedocka med en häst till för 89 kr ungefär. Tycker jag är billigare än om man går till en vanlig leksakaffär. och jämför du med BR så är det stor skillnad.

klara07 skrev 2007-11-15 11:05:07 följande:
    Frågar igen - Ni som har lite mer erfarenhet av leksakspriser - är det MYCKET billigare där?
  • kattengustav

Igår hade dom massa kläder i dom strl. Man lär ju få leta endel om man ska ha strl. 116 för dom hänger ihop strl. 104,110 och 116. Men jag hittade en hel del kläder i strl. 116 igår när jag var där. Så det behöver du nog inte vara orolig för. Dom höll även på att fylla på när jag var där.

cassiopeia skrev 2007-11-15 11:55:44 följande:
    Är det någon som varit där nyss och vet om det har kommit in mer kläder i storlekarna 104-110-116 under veckan.Jag skall dit på lördag och hörde av en kompis som var där i måndags att det var jätteutplockat i de storlekarna just då. så jag hoppas på att det har kommit in mer under veckan.Någon som vet?
  • kattengustav

Det finns bara varuautomater inne på gekås på två ställen.

Willwmansmoster skrev 2007-11-16 08:32:38 följande:
    finns det något fik eller så där man kan köpa något ätbart inne på Gekås? eller är det bara dom restauranger utanför som gäller då?Tar dom kort isånnafall, eller bör man ha kontanter?
  • kattengustav

Jag har aldrig sett några symaskiner där nere, men jag har ju inte tittat efter dom. Men är ganska säker på att dom inte har det. Tyvärr.

loveliva skrev 2007-11-16 09:19:53 följande:
    Tack snälla!!! Vore toppen om de har det där, min gick sönder igår, och utan symaskin kan jag inte leva....
  • kattengustav

Flick kläder i strl. 98/104 finns det gott om. I alla fall när jag var där nere i torsdags.

sandy85 skrev 2007-11-18 05:00:18 följande:
    åhhhh på måndag morgon vid 5 kör vi iväg.. längtar som bara den,., blir mest inredningsgrejor denna gång då jag var på gekås i september. Har ca 30 mil dit :) Det är verkligen värt den tid i bilen.. :)Hur är det med dockgrejor? tex skrållan kläder?kläder till flick i storlek 98/104?
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4