Ullaredstråden volym 4
Jag köpte en igår med fles i och den kostade 199 kr, dom hade ingen annan vad jag kunde se då när jag var där.
Jag köpte en igår med fles i och den kostade 199 kr, dom hade ingen annan vad jag kunde se då när jag var där.
När du gör det via internet får du besked via datorn om krediten blivit beviljad, sen tar det några dagar innan du får 4 st. papper hem i brevlådan och då ska du kolla så alla uppgifter är ok och ta med dig 3 av dessa papper till butiken och gå till kundtjänst direkt när du kommer så fyller dom i resten där och ringer en gång till och kollar så allt är ok.
Sen får du tillbaka ett papper som det står kundens ex på och det visar du fram i kassan plus legitimation när du ska betala.
När jag var där hade dom upp till 95E och dom låg på runt 99,95 eller nått sånt. Men jag tycker inte dom är bra alls. Men det kan ju va för att jag är ovan vid behå utan bygel.
Jag var där i måndags mellan 8-10 och det var knappt nått folk alls. Inte idag heller när jag var nere en sväng för att byta lite kläder som var för små när jag kom hem.
Jaha, då var man hemma igen från Ullared för andra gången den här veckan. Kunde gå ganska lugnt och titta på sakerna jag skulle ha och så. Barnavdelningen var det kanske 4 personer på när jag kom dit. Till provrummen var det bara att gå rakt in. När jag skulle gå och betala var det lite kaos vid schampot och det, men det störde inte mig speciellt mycket. En skön dag i Ullared alltså.
Bor bara en timme från Ullared och jag köpte ett par mammabyxor där i måndags och istället för att skicka ner dom och byta dom så åkte jag ner idag, men jag rekomenderar inte deras mammabyxor. Dom är väldigt små i strl. och finns bara i strl. upp till 46.
Vad vill ni se? Ge lite förslag så ska jag kunna ordna det. Ska bara ladda batteriet till kameran någon timme.
Ok, jag har slagit in mycket paket redan, men lite baby saker och kläder finns nog som jag köpte i måndags.
Åkpåsen finns kvar. Köpte själv en sån i måndags, men dom kostar 199 kr.
Det finns mycket vinterkläder där nere så det tror jag inte du kommer att ha några problem med att hitta till din son.
Det är inte säkert att dom har F nu. Det ändrar sig fort i deras sortiment.
När jag kollade efter amningsbehå i september så hade dom bara upp till strl. E.