Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden volym 4

Jag köpte en igår med fles i och den kostade 199 kr, dom hade ingen annan vad jag kunde se då när jag var där.

Mollymajs skrev 2007-11-13 12:00:30 följande:
    OK den här va ganska tjock så då kosatde den nog 199 som v ibetalade. En likande kosatr runt 600 på babyproffsen så det av ju ändå ett fynd
  • kattengustav

När du gör det via internet får du besked via datorn om krediten blivit beviljad, sen tar det några dagar innan du får 4 st. papper hem i brevlådan och då ska du kolla så alla uppgifter är ok och ta med dig 3 av dessa papper till butiken och gå till kundtjänst direkt när du kommer så fyller dom i resten där och ringer en gång till och kollar så allt är ok.
    Sen får du tillbaka ett papper som det står kundens ex på och det visar du fram i kassan plus legitimation när du ska betala.

firepuzz skrev 2007-11-13 23:31:17 följande:
    okej jag tänkte ansöka på internet... hur funderar det då??
  • kattengustav

När jag var där hade dom upp till 95E och dom låg på runt 99,95 eller nått sånt. Men jag tycker inte dom är bra alls. Men det kan ju va för att jag är ovan vid behå utan bygel.

Soulfly skrev 2007-11-13 22:32:20 följande:
    har de amningsbehå på gekås? o va kostar de i så fall?
  • kattengustav

Jag var där i måndags mellan 8-10 och det var knappt nått folk alls. Inte idag heller när jag var nere en sväng för att byta lite kläder som var för små när jag kom hem.

em84 skrev 2007-11-14 09:23:10 följande:
    Hej alla! Jag ska dit den 19:e, nu på måndag! Vad tror ni om det, är det mycket folk på måndagar?
    Det finns bussar som kommer vid öppningstid också så alla bussar kommer inte runt 10 tiden. Idag kom det minst en buss vid 8 när jag var där.
  • kattengustav

Jaha, då var man hemma igen från Ullared för andra gången den här veckan. Kunde gå ganska lugnt och titta på sakerna jag skulle ha och så. Barnavdelningen var det kanske 4 personer på när jag kom dit. Till provrummen var det bara att gå rakt in. När jag skulle gå och betala var det lite kaos vid schampot och det, men det störde inte mig speciellt mycket. En skön dag i Ullared alltså.

• kattengustav

Bor bara en timme från Ullared och jag köpte ett par mammabyxor där i måndags och istället för att skicka ner dom och byta dom så åkte jag ner idag, men jag rekomenderar inte deras mammabyxor. Dom är väldigt små i strl. och finns bara i strl. upp till 46.

villasibylla skrev 2007-11-14 12:19:27 följande:
    Vilken gottegris du e Kattengustav
  • kattengustav

Vad vill ni se? Ge lite förslag så ska jag kunna ordna det. Ska bara ladda batteriet till kameran någon timme.

Lindisgbg skrev 2007-11-14 12:25:51 följande:
    kattengustav- Har du inga fler bilder att lägga upp på det du shoppat?
  • kattengustav

Ok, jag har slagit in mycket paket redan, men lite baby saker och kläder finns nog som jag köpte i måndags.

Lindisgbg skrev 2007-11-14 12:36:53 följande:
    kattengustav- Vill gärna se alla bebissaker, ska själv ner om knappt 2 veckor och shoppa loss, mestadels till bebisen som kommer i februari. Har dock kvar det mesta sedan sonen men en hel del ska inhandlas ändå. Även bilder på leksaker, julsaker m.m. Vill nog se det mesta egentligen
  • kattengustav

Åkpåsen finns kvar. Köpte själv en sån i måndags, men dom kostar 199 kr.
    Det finns mycket vinterkläder där nere så det tror jag inte du kommer att ha några problem med att hitta till din son.

Charro skrev 2007-11-14 12:43:17 följande:
    Åh, en tråd för mig Får man vara med... Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla. jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat? Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen.
  • kattengustav

Det är inte säkert att dom har F nu. Det ändrar sig fort i deras sortiment.
    När jag kollade efter amningsbehå i september så hade dom bara upp till strl. E.

Valkyriia skrev 2007-11-14 13:12:01 följande:
    Jep både amningsbehå och vanliga bh fanns det då.. (Detta var visserligen i april men ändå) de kanske inte har de längre, men förr hade de i allafall.. :S
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4