Inlägg från: This is me |Visa alla inlägg
  • This is me

Ullaredstråden volym 4

Vad är det för traktor alla pratar om?

• This is me
    Anna2barn skrev 2007-09-14 09:27:44 följande:
    En trampetraktor med släp som man sitter på.
    Okey den större modellen alltså. Den har vi redan och det har jag INTE plats för Skrattande
  • This is me
    mamsingen85 skrev 2007-09-16 21:33:58 följande:
    Tokis- Resesängen kostar 289kr. Köpte en i torsdags och kollade kvittot nu.
    Har du någon bild?
  • This is me

Tvättade sonens gamla skötbädd i dag som jag hittade i källaren. Man har ju ändå handuk över så jag tror jag återanvänder den om jag inte verkligen hittar det rätta impulsköpet
    Börjar av Oktober åker jag så avis på Er som drar snart!!

• This is me
    Frågar igen: Bärselar, i vilka märken finns dom. Och babygym pris och märke? En gågn när jag var där hade dom lammfäll, finns det nu? Pris?

Längtar tills jag kommer i väg, 8:de är det min tur
  • This is me

Skönt att man har något att skylla på Hade ett mjukt till sonen men tror inte alla delar finns kvar, som vanligt!!

• This is me

Okey ska kolla igenom allt innan jag åker så jag vet vad jag måste ha och vad jag kan impulsehandla...

• This is me
    Puss och Kram skrev 2007-09-19 08:43:53 följande:
    Är så avis på alla som ska åka dit inom kort, Igentligen är det ett sjukt beteende att längta till ett ställa som gör en vansinnig och helt slutkörd pga allt folk och som dessutom tar alla ens pengar... Men ändå vill jag dit...
    Jag förstår precis vad du menar, så fort man kommer hem vill man dit igen. Tur bara att jag försöker att åka 1 gång per år. Det räcker för min ekonomi!!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4